Skip to main content
Beantwoord

Aub verwijderen BKR


  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Beste forumleden,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik zit al maanden vast aan een oude BKR-registratie van Tele2/Odido via Odido Finance (voorheen T-Mobile/Tele2?) uit 2018 en 2020. Ik heb het vermoeden dat deze schuld al lang is betaald, maar het staat nog steeds geregistreerd bij het BKR.

Ik heb:
    •    Meerdere keren gebeld met de klantenservice van Tele2 en Odido, maar ze kunnen me niet vinden in het systeem en verbinden me steeds door.
    •    Tweemaal gemaild naar incasso@idido.nl, maar ik krijg geen enkele reactie.
    •    Mijn gegevens bij BKR opgevraagd, waar duidelijk te zien is dat de registratie er nog steeds staat.

Ik weet niet meer bij wie ik moet zijn. Het lijkt alsof niemand verantwoordelijkheid neemt voor dit oude dossier en ik zit nu onterecht met deze negatieve BKR-registratie.

Heeft iemand hier ervaring mee of tips hoe ik dit kan oplossen? Eventueel welke instantie ik kan inschakelen als ze niet reageren?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Beste antwoord door eric

Het enigste loket waar je hiervoor terecht kan is bij incasso@odido.nl.

Ze hebben een verwerkingstijd van ca. 2 weken. Dus ik weet niet wanneer je hebt gemaild, maar wellicht moet je dus nog even wachten.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9718 reacties
  • Antwoord
  • 8 juli 2025

Het enigste loket waar je hiervoor terecht kan is bij incasso@odido.nl.

Ze hebben een verwerkingstijd van ca. 2 weken. Dus ik weet niet wanneer je hebt gemaild, maar wellicht moet je dus nog even wachten.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 8 juli 2025

Dankjewel voor je antwoord 🙏! Ik hoop dat ik gauw bericht krijg ! MVG


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen