Ik heb zojuist formeel een klacht ingediend over de langdurige en frustrerende gang van zaken rondom mijn Multisim-abonnement op mijn Apple Watch, waarvoor ik inmiddels al ruim anderhalf jaar betaal, zonder dat het product ooit naar behoren heeft gewerkt.
Sinds de activatie van de Multisim heb ik herhaaldelijk gemeld dat de GPS- en telefoonverbinding niet functioneren zodra mijn gekoppelde iPhone niet in de buurt is. In eerste instantie werd mij verteld dat Odido (voorheen T-Mobile) die functionaliteit überhaupt niet ondersteunde — wat al opmerkelijk was voor een provider die pretendeert met de tijd mee te gaan.
Recentelijk, sinds twee weken, is de situatie verder verslechterd. Mij is herhaaldelijk beloofd dat de oude Multisim zou worden verwijderd en vervangen door een nieuwe, die wél correct zou functioneren. Echter, telkens weer blijkt dat medewerkers geen bevoegdheid hebben om dit daadwerkelijk uit te voeren. De verantwoordelijkheid wordt van afdeling naar afdeling doorgeschoven.
Ondanks meerdere toezeggingen dat ik teruggebeld zou worden, is geen enkele afspraak nagekomen. Het betreffende ticketnummer is 7772517-3.
Op herhaalde verzoeken werd mij bovendien geweigerd doorverbonden te worden met een leidinggevende of iemand die daadwerkelijk beslissingsbevoegd is — wat deze situatie onnodig frustreert en escaleert.
Ik constateer inmiddels een structureel patroon van:
• Niet nagekomen afspraken
• Onvoldoende kennis of bevoegdheid bij medewerkers
• Onwil of onvermogen om verantwoordelijkheid te nemen
• En vooral: een klant die volledig in de kou wordt gezet
Het is onbegrijpelijk en buitengewoon klantonvriendelijk dat ik als trouwe gebruiker al 18 maanden betaal voor een dienst die nooit heeft gefunctioneerd zoals beloofd — en dat daar tot op heden geen enkele compensatie of oplossing tegenover staat.
Mijn verzoek:
1. Per direct een werkende Multisim-verbinding op mijn Apple Watch, conform productomschrijving.
2. Een passende compensatie voor de periode van 1,5 jaar waarin de dienst niet geleverd is.
3. Een inhoudelijke reactie van een bevoegde medewerker of leidinggevende, die wél het mandaat heeft om dit probleem af te handelen.