Skip to main content

Schandalige service Odido


Ik heb zojuist formeel een klacht ingediend over de langdurige en frustrerende gang van zaken rondom mijn Multisim-abonnement op mijn Apple Watch, waarvoor ik inmiddels al ruim anderhalf jaar betaal, zonder dat het product ooit naar behoren heeft gewerkt.

 

Sinds de activatie van de Multisim heb ik herhaaldelijk gemeld dat de GPS- en telefoonverbinding niet functioneren zodra mijn gekoppelde iPhone niet in de buurt is. In eerste instantie werd mij verteld dat Odido (voorheen T-Mobile) die functionaliteit überhaupt niet ondersteunde — wat al opmerkelijk was voor een provider die pretendeert met de tijd mee te gaan.

 

Recentelijk, sinds twee weken, is de situatie verder verslechterd. Mij is herhaaldelijk beloofd dat de oude Multisim zou worden verwijderd en vervangen door een nieuwe, die wél correct zou functioneren. Echter, telkens weer blijkt dat medewerkers geen bevoegdheid hebben om dit daadwerkelijk uit te voeren. De verantwoordelijkheid wordt van afdeling naar afdeling doorgeschoven.

 

Ondanks meerdere toezeggingen dat ik teruggebeld zou worden, is geen enkele afspraak nagekomen. Het betreffende ticketnummer is 7772517-3.

Op herhaalde verzoeken werd mij bovendien geweigerd doorverbonden te worden met een leidinggevende of iemand die daadwerkelijk beslissingsbevoegd is — wat deze situatie onnodig frustreert en escaleert.

 

Ik constateer inmiddels een structureel patroon van:

Niet nagekomen afspraken

Onvoldoende kennis of bevoegdheid bij medewerkers

Onwil of onvermogen om verantwoordelijkheid te nemen

• En vooral: een klant die volledig in de kou wordt gezet

 

Het is onbegrijpelijk en buitengewoon klantonvriendelijk dat ik als trouwe gebruiker al 18 maanden betaal voor een dienst die nooit heeft gefunctioneerd zoals beloofd — en dat daar tot op heden geen enkele compensatie of oplossing tegenover staat.

 

Mijn verzoek:

1. Per direct een werkende Multisim-verbinding op mijn Apple Watch, conform productomschrijving.

2. Een passende compensatie voor de periode van 1,5 jaar waarin de dienst niet geleverd is.

3. Een inhoudelijke reactie van een bevoegde medewerker of leidinggevende, die wél het mandaat heeft om dit probleem af te handelen.

Uitgelichte reactie

23 mei 2025

Hallo Django, allereerst wijs ik je graag op onze gedragsregels. In dit topic lees je hoe we hier op de community met elkaar omgaan. Wat je in je reactie naar ​@Iamsterdam laat zien wordt hier niet geaccepteerd. Hij is een klant en probeert je alleen te helpen. De reden van zijn schrijfstijl is je onbekend en is voor jou ook niet belangrijk. Jouw reactie hierop wel. Ten tweede is dit een klant-helpt-klant community. Je praat hier met andere klanten. Kom je er met andere klanten niet uit? Dan mag je moderators natuurlijk om hulp vragen. Dat gezegd hebbende kijk ik graag met je mee naar de situatie en eerdere contactmomenten. Zet daarvoor eerst je volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee naar de oplossing en je verzoeken om te zien wat ik voor je kan betekenen.

3 reacties

Iamsterdam
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 199 reacties
  • 22 mei 2025

Bent je naar Odido winkel geweest ?  Misschien kan daar jou helpen

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 mei 2025

Ik niet naar winkel zijn geweest :-)
Ik aan lijntje gehouden door werkers van Ododi :-) 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hallo Django, allereerst wijs ik je graag op onze gedragsregels. In dit topic lees je hoe we hier op de community met elkaar omgaan. Wat je in je reactie naar ​@Iamsterdam laat zien wordt hier niet geaccepteerd. Hij is een klant en probeert je alleen te helpen. De reden van zijn schrijfstijl is je onbekend en is voor jou ook niet belangrijk. Jouw reactie hierop wel. Ten tweede is dit een klant-helpt-klant community. Je praat hier met andere klanten. Kom je er met andere klanten niet uit? Dan mag je moderators natuurlijk om hulp vragen. Dat gezegd hebbende kijk ik graag met je mee naar de situatie en eerdere contactmomenten. Zet daarvoor eerst je volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan kijk ik graag met je mee naar de oplossing en je verzoeken om te zien wat ik voor je kan betekenen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen