Skip to main content

haperend internet met als gevolg slechte wifi en stilaand beeld tv

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Sinds een ruim een week hebben we (weer) haperend internet. Geen vaste momenten maar regelmatig de dag door. Resultaat wifi in het rood en stilstaand tv beeld. Router en mediabox is gereset (van de stroom afgehaald) wifi kanalen gewisseld. Het wordt er niet beter op maar de verstoringen vinden vaker op de dag plaats. 

Uitgelichte reactie

21 juli 2025

Hallo ​@Dimmie2 

Tijdens de onderbrekingen is de wereldbol op de router rood? Kan je dan eens kijken welke lampjes er branden of knipperen op de mediaconverter op dat moment?

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22258 reacties
  • 21 juli 2025

Hallo ​@Dimmie2 

Tijdens de onderbrekingen is de wereldbol op de router rood? Kan je dan eens kijken welke lampjes er branden of knipperen op de mediaconverter op dat moment?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 juli 2025

De verstoring duurt te kort om de status van de router die in de meterkast staat te controleren. De tv geeft aan hdmi verbinding verdwenen. Computer geeft aan netwerkverbinding verbroken. Wifi versterkers blijven groen. Is de router uit te lezen qua logging verbinding?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Dimmie2, bedankt voor deze aanvulling! Dat klinkt inderdaad als hele korte onderbrekingen. Natuurlijk kan ik meekijken! Zou je eerst jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel willen plaatsen. Graag zie ik ook dat je minimaal twee momenten (datum/tijd) noteert waarop dit voorvalt. Bedankt en tot snel!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 augustus 2025

Verstoringen waren om

31-7 om 18.05 en 18.20

Op 1-8 om 9.05 en 20.47

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4763 reacties
  • 5 augustus 2025

@Dimmie2 Super bedankt voor het meesturen van de voorbeelden. Ik help je natuurlijk graag verder, zodat je weer kan genieten van een stabiel netwerk!

Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt. Echter, zie ik dat jouw geboortedatum nog niet overeenkomt met wat er in ons systeem staat. Wil je jouw community profiel nog eens nagaan? Als je mij in dit topic laat weten dat je zover bent, ga ik gelijk voor je aan de slag!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 augustus 2025

Geb datum is aangepast

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4763 reacties
  • 7 augustus 2025

@Dimmie2 Super, dankjewel! 

Ik heb direct jouw gegevens erbij gepakt om de verbinding uit te meten. Echter, valt het mij op dat deze voor een lange tijd niet van de stroom is geweest. Ik wil je vragen om zowel het modem als het glasvezelkastje beide een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Ik heb er vertrouwen in dat de verbinding hierna weer naar behoren werkt!

Mocht dit toch niet het geval zijn, laat je het mij dan weten? Ik sta altijd klaar om verder te helpen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen