Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T50 Modem vervangen

• 24 december 2024
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Hoi!

Sinds 2021 hebben we thuis internet van Odido. laatste tijd is de wifi erg slecht. steeds de verbinding weg en dergelijken. Pas ook weer, en toen gaf m'n computer aan dat er een probleem met de draadloze adapter of toegangspunt is. M'n broer gaf aan dat je je modem kan laten vervangen,omdat deze enigzins gedateerd is. Ik kan alleen nergens vinden hoe of wat dat werkt 😂 Is er iemand die me wellicht in de juiste richting kan sturen?:)

Kjell

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi ​@Kjell91, dit klopt helemaal! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan en fijne feestdagen toegewenst! ✨ Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

4 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • Antwoord
  • 25 december 2024

Hoi ​@Kjell91, dit klopt helemaal! Ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan en fijne feestdagen toegewenst! ✨ Groetjes, Ishana

Klumpie
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 december 2024

Kan ik ook een nieuwe modem krijgen.  Wij hebben ook problemen met het internet 

Klumpie
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 30 december 2024

Kunnen wij ook een nieuwe modem krijgen? Wij hebben ook problemen met de Wifi 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1582 reacties
  • 30 december 2024

Hi ​@Klumpie , ik heb zojuist antwoord gegeven in je eigen topic. Het is niet toegestaan om in meerdere topics te reageren over dezelfde vraag, neem gerust eens de huisregels door. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen