Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik Zyxel T56 in de bridgemodus zetten om een eigen router aan te sluiten?

• 21 december 2024
  • 7 reacties
  • 354 Bekeken

Hoe kan ik Zyxel T56 in de bridgemodus zetten om een eigen router aan te sluiten?

Beste antwoord door eric

Dat hoeft niet, je kunt de router direct aan de ONT hangen. Stel vlan300 in op je router. 

Bekijk origineel

7 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9641 reacties
  • Antwoord
  • 21 december 2024

Dat hoeft niet, je kunt de router direct aan de ONT hangen. Stel vlan300 in op je router. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 22 december 2024

Moet mijn router nog ergens aan voldoen? Ik heb een Tenda rx9 (wifi 6) AX3000.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9641 reacties
  • 22 december 2024

Hij moet vlan ondersteuning hebben aan de WAN zijde. Raadpleeg de verkoper. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 22 december 2024

En als mijn Wan geen vlan ondersteuning biedt, kan ik JN dat geval de zyxel t56 wel bridgen? Zo ja, hoe? 

• is een King Poster
  • 46 reacties
  • 22 december 2024

Gaat niet met de t56, en je rx9 is EOL. Je kan hooguit via IPTV settings/menu een vlan instellen en dan deze poort als WAN poort gebruiken (some hoeft deze stap niet en configureer je iptv vlan voor je wan zonder dat dit duidelijk is).

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 3609 reacties
  • 22 december 2024

Je zou met een Netgear managed switch de vlantag er af kunnen halen. of een goede router kunnen halen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 22 december 2024

Vriendelijk bedankt Eric, itppodl en Hidden.nld 🙏 ik heb veel geleerd van jullie! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen