Skip to main content
Beantwoord

modem zyxel T-54

  • 13 februari 2024
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Zyxel T-54 doet helemaal niks meer. Alles al geprobeerd. Glasvezel Huawei werkt wel. Beide van stroom gehaald en opnieuw opgestart. Graag advies of een tel nr van klantenservice Odido. Geen storing bekend.

Beste antwoord door JeBu

Mod edit:

Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze Community! @JeBu 

Goed dat je hier een topic over start. Ik help je graag verder om het modem weer werkend te krijgen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om het één en ander uit te meten. Echter, naast dat ik geen verbinding kan maken met het modem, lukt dit ook niet met het ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast). Kan het zijn dat je deze uit hebt gezet? Zo niet dan verneem ik graag welke lampjes er branden en/of knipperen. Indien er nog lampjes branden/knipperen om het Zyxel modem wil ik ook graag weten welke dit zijn. Je mag hier ook een foto van maken en deze plaatsen in dit topic. 

Bedoel je met Huawei een ander modem of doel je hier op het kastje in de meterkast dat is verbonden met het modem? Ik wacht jouw terugkoppeling af, ik sta klaar om verder te helpen!

Mocht je toch liever telefonisch contact willen dan kun je mijn collega’s van de Klantenservice bereiken op 0800-0092. 

 

Beste Teresa,

Bedankt voor je reactie. Ter info, de modem is kapot. Vanmorgen contact over gehad met je collega’s van de klantenservice. 

Bekijk origineel

3 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 14 februari 2024

Welkom op onze Community! @JeBu 

Goed dat je hier een topic over start. Ik help je graag verder om het modem weer werkend te krijgen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om het één en ander uit te meten. Echter, naast dat ik geen verbinding kan maken met het modem, lukt dit ook niet met het ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast). Kan het zijn dat je deze uit hebt gezet? Zo niet dan verneem ik graag welke lampjes er branden en/of knipperen. Indien er nog lampjes branden/knipperen om het Zyxel modem wil ik ook graag weten welke dit zijn. Je mag hier ook een foto van maken en deze plaatsen in dit topic. 

Bedoel je met Huawei een ander modem of doel je hier op het kastje in de meterkast dat is verbonden met het modem? Ik wacht jouw terugkoppeling af, ik sta klaar om verder te helpen!

Mocht je toch liever telefonisch contact willen dan kun je mijn collega’s van de Klantenservice bereiken op 0800-0092. 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 14 februari 2024

Mod edit:

Teresa van Odido schreef:

Welkom op onze Community! @JeBu 

Goed dat je hier een topic over start. Ik help je graag verder om het modem weer werkend te krijgen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om het één en ander uit te meten. Echter, naast dat ik geen verbinding kan maken met het modem, lukt dit ook niet met het ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast). Kan het zijn dat je deze uit hebt gezet? Zo niet dan verneem ik graag welke lampjes er branden en/of knipperen. Indien er nog lampjes branden/knipperen om het Zyxel modem wil ik ook graag weten welke dit zijn. Je mag hier ook een foto van maken en deze plaatsen in dit topic. 

Bedoel je met Huawei een ander modem of doel je hier op het kastje in de meterkast dat is verbonden met het modem? Ik wacht jouw terugkoppeling af, ik sta klaar om verder te helpen!

Mocht je toch liever telefonisch contact willen dan kun je mijn collega’s van de Klantenservice bereiken op 0800-0092. 

 

Beste Teresa,

Bedankt voor je reactie. Ter info, de modem is kapot. Vanmorgen contact over gehad met je collega’s van de klantenservice. 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 15 februari 2024

Hoi @JeBu, fijn om te horen dat de oplossing onderweg is! Ik heb er vertrouwen in dat dit het probleem snel zal oplossen en daarom wens ik je alvast veel plezier met het internet toe. 😃


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen