Skip to main content

Geen Internet - Glasvezel Arnhem 6828ER

  • 15 november 2023
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Sinds vrijdag 10/11/2023 is er totaal geen verbinding bekabeld en via wifi.
Modem en router reset is al gedaan en alle kabels zijn nagelopen. Tevens is deze installatie sinds afgelopen mei geïnstalleerd.

Het HUAWEI kastje dat de glasvezelkabel converteert geeft de volgende lampjes aan;
Power brand groen
PON brand niet
LOS knippert rustig rood
LAN brand groen
Ik ben benieuwd of andere mensen ook problemen ervaren in deze omgeving.

Uitgelichte reactie

15 november 2023

Hoi @KINGOFFBAZZ, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Er is op dit moment niks bekend in jouw regio. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt genomen met onze klantenservice. Zij zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk online te krijgen! 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14595 reacties
  • 15 november 2023

Hoi @KINGOFFBAZZ, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Er is op dit moment niks bekend in jouw regio. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt genomen met onze klantenservice. Zij zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk online te krijgen! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 november 2023
Tommie van Odido schreef:

Hoi @KINGOFFBAZZ, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Er is op dit moment niks bekend in jouw regio. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt genomen met onze klantenservice. Zij zullen er alles aan doen om je zo snel mogelijk online te krijgen! 

Fijn dat ze er mee bezig zijn, echter vind ik het bijzonder dat ik totaal geen internet heb en er volgens jullie geen storing te zien is. Ik zou graag meer willen weten over de situatie en een indicatie willen krijgen hoelang dit nog kan duren. Inmiddels heb ik van je collega's al meerdere antwoorden te horen gekregen “5 werkdagen” “3 werkdagen” “ Zo snel mogelijk”. Dit laat mij denken dat er voor jullie geen duidelijkheid is. Vandaar mijn bericht in de community om te kijken of andere odido gebruikers hier ook last van hebben.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen