Skip to main content

nieuw modem (t54) bestaande klant

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hoi,

Binnenkort ga ik verhuizen en wil graag Wifi-6 in mijn nieuwe woning.

Kan ik als bestaande klant een t54 ipv de huidige t50 krijgen, of is dit voorbehouden aan nieuwe klanten?

Uitgelichte reactie

31 oktober 2023

Hi @gh1994, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. In principe verhuist het huidige modem met je mee. Als eenmaal je verhuizing rond is dan kan ik je wel een nieuw modem opsturen. De verhuizing dient daarvoor wel helemaal rond te zijn in ons systeem voordat ik dit voor je kan doen! Kan je na de tijd opnieuw aan de bel trekken hiervoor? Alvast bedankt. 

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 31 oktober 2023

Hi @gh1994, welkom op onze Community!

Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. In principe verhuist het huidige modem met je mee. Als eenmaal je verhuizing rond is dan kan ik je wel een nieuw modem opsturen. De verhuizing dient daarvoor wel helemaal rond te zijn in ons systeem voordat ik dit voor je kan doen! Kan je na de tijd opnieuw aan de bel trekken hiervoor? Alvast bedankt. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 oktober 2023
Tommie van Odido schreef:

Hi @gh1994, welkom op onze Community!

Hi Tommie, bedankt voor de snelle reactie!

Hoever van te voren kan ik de verhuizing doorgeven? Ik krijg 2 januari de sleutel pas.

Alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 31 oktober 2023

Hey @gh1994, bedankt voor je snelle reactie.

We hebben een heel topic geschreven over verhuizen:  

Neem dit gerust een keertje door. Ik zou het niet al te vroeg doen omdat er door een verhuizing geen aanpassingen gedaan kunnen worden op je abonnement. Rond half november zit je goed met het doorgeven van je verhuizing!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen