Sinds een paar weken kan ik niet meer inloggen op mijn account via mijn Odido.
Ik ontvang geen SMS code meer om in te loggen. Is hier een andere oplossing voor?
Hoor het graag van iemand.
Sinds een paar weken kan ik niet meer inloggen op mijn account via mijn Odido.
Ik ontvang geen SMS code meer om in te loggen. Is hier een andere oplossing voor?
Hoor het graag van iemand.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Hoi โ
Goed om te weten: we krijgen meerdere signalen hierover binnen, dus ik vermoed dat er iets speelt. Maar toch wil ik eerst wat zaken uitsluiten. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Bij je profielgegevens zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Zou je de juiste geboortedatum voor mij kunnen invullen? Kijk ik daarna meteen met je mee!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.