Skip to main content
Beantwoord

2 staps verificatie dmv SMS werkt niet

Sinds een paar weken kan ik niet meer inloggen op mijn account via mijn Odido. 

Ik ontvang geen SMS code meer om in te loggen. Is hier een andere oplossing voor?

Hoor het graag van iemand.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi โ€‹@Nadine71 ik begrijp heel goed dat je wilt kunnen inloggen, laten we samen naar een oplossing kijken! Had je toevallig al een keer je toestel opnieuw opgestart? Beschik je over een fysieke simkaart? Zou je die eruit willen halen en opnieuw erin willen plaatsen? Vaak komt de code daarna wel binnen. 

Goed om te weten: we krijgen meerdere signalen hierover binnen, dus ik vermoed dat er iets speelt. Maar toch wil ik eerst wat zaken uitsluiten. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.  

Bij je profielgegevens zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Zou je de juiste geboortedatum voor mij kunnen invullen? Kijk ik daarna meteen met je mee!

Bekijk origineel

4 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4683 reacties
  • Antwoord
  • 17 juli 2025

Hoi โ€‹@Nadine71 ik begrijp heel goed dat je wilt kunnen inloggen, laten we samen naar een oplossing kijken! Had je toevallig al een keer je toestel opnieuw opgestart? Beschik je over een fysieke simkaart? Zou je die eruit willen halen en opnieuw erin willen plaatsen? Vaak komt de code daarna wel binnen. 

Goed om te weten: we krijgen meerdere signalen hierover binnen, dus ik vermoed dat er iets speelt. Maar toch wil ik eerst wat zaken uitsluiten. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.  

Bij je profielgegevens zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Zou je de juiste geboortedatum voor mij kunnen invullen? Kijk ik daarna meteen met je mee!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nadine, ik ben op dit moment in gesprek met mijn collega die dit laat onderzoeken. Heb je voor mij een (recent) voorbeeld van datum + tijdstip dat je de verificatiecode per SMS had moeten ontvangen? Dan zet ik het gelijk door en dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug! ๐Ÿ˜Š

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 18 juli 2025

Hallo, ik heb zojuist om 16.44 uur om een sms gevraagd,  maar geen gekregen. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Nadine, bedankt voor de terugkoppeling. Ik heb het direct doorgegeven aan mijn collegaโ€™s en zij gaan het verder onderzoeken. Zet je alleen nog de juiste geboortedatum in je profiel? Dan kan ik straks sneller met je meekijken mocht er nog iets van mijn kant gedaan worden! ๐Ÿ˜Š

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 22 juli 2025

Hallo Marciano, mijn geboortedatum is 23061971

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen