Skip to main content
Beantwoord

Account wachtwoord geen email

Hoi,

Ik ben klant (internet only op 8103JB, venebrugge 20) bij jullie sinds het T-mobile tijdperk en ik wil nu graag SIM-only toevoegen vanwege LTE ondersteuning. Helaas kan ik niet in mijn account met mijn emailadres [verwijderd door moderator] Wachtwoord vergeten optie herhaaldelijk geprobeerd maar helaas geen wachtwoord resetmail. Telefoonnummer ook geprobeerd maar deze werkt ook niet. Zelfs een extra email-account aangemaakt [verwijderd door moderator] om deze te koppelen maar bij dat koppelen krijg ik ook weer een foutmelding. ZUCHT. Ik heb hier al veeeeel te veel tijd in zitten. Kunnen jullie zonder dat ik uren lang hoef te bellen mij op [e-mailadres verwijderd door moderator, plaats privégegevens a.u.b. niet openbaar] een wachtwoordreset sturen ofzo?

Groet, Floris Oldemaat

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hey ​@Floyd123 dank voor het invullen van je profielgegevens! Echter, zie ik dat het om een Zakelijk abonnement gaat, klopt dat? Via deze weg hebben we beperkte rechten om te kunnen helpen bij Zakelijke abonnementen. Onze community is ook voornamelijk bedoelt voor particuliere klanten (die elkaar onderling helpen). Je kunt het beste bellen met één van onze Zakelijke adviseurs: 0800-7112. Zij helpen je graag verder! 

Ik wil je niet met '’lege handen'’ weg laten gaan en toch kijken of ik iets hierin voor je kan betekenen. Alleen zie ik dat de gegevens uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Kun je de juiste adresgegevens en de laatste 4 cijfers van je Zakelijke abonnement vermelden in je profiel? Geef mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan, dan kan ik daarna met je meekijken! 

Bekijk origineel

7 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Floyd123, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je zorgeloos je nieuwe abonnement wilt kunnen toevoegen aan je account, zodat je ook alles van dat abonnement kunt inzien. Laten we samen naar een oplossing kijken! Heb je momenteel een bestaand account voor je Internet abonnement? Dan kun je het mobiele abonnement alleen toevoegen aan dat bestaand account, als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Is dat ook het geval? Wat voor (fout)melding krijg je precies te zien bij het koppelen? Krijg je dit alleen in de app of ook via een browser/laptop te zien? 

Graag wil ik met je meekijken of alles voor je account goed staat ingesteld. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 juli 2025

Ik heb mijn profiel geupdate.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Floyd123 dank voor het invullen van je profielgegevens! Echter, zie ik dat het om een Zakelijk abonnement gaat, klopt dat? Via deze weg hebben we beperkte rechten om te kunnen helpen bij Zakelijke abonnementen. Onze community is ook voornamelijk bedoelt voor particuliere klanten (die elkaar onderling helpen). Je kunt het beste bellen met één van onze Zakelijke adviseurs: 0800-7112. Zij helpen je graag verder! 

Ik wil je niet met '’lege handen'’ weg laten gaan en toch kijken of ik iets hierin voor je kan betekenen. Alleen zie ik dat de gegevens uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Kun je de juiste adresgegevens en de laatste 4 cijfers van je Zakelijke abonnement vermelden in je profiel? Geef mij een seintje wanneer je dit hebt gedaan, dan kan ik daarna met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 juli 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hallo Pharwin,

Nee dit gaat niet om een zakelijk abonnement. Ik zie nergens de instelling staan in mijn profiel waar ik dat zou moeten kunnen aanpassen… Ik heb verder alles ingevuld in mijn profiel behalve mijn Odido klantnummer, die kan ik niet inzien (want ik kan niet inloggen). 

Ik heb gewoon particulier Internet Only van T-mobile aangeschaft een paar jaar geleden. Ik kon toen altijd inloggen. Nu met Odido lukt dat niet meer en werkt de ‘wachtwoord vergeten’  helaas optie niet voor mij. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Floris, bedankt voor het invullen van je profiel. Gaat het om een Internet-abonnement van thuis? Omdat er alleen een mobiel 06-nummer in je profiel staat dachten wij dat het hierom ging. Het mobiele abonnement is namelijk wel een zakelijk abonnement. Voor vragen over het mobiele abonnement moeten we je vragen contact op te nemen met mijn collega’s van de zakelijke klantenservice op 0800-0092 of via 1 van deze kanalen.

Ik heb je Internet-abonnement in ieder geval wel gevonden op deze gegevens. Ik zie dat het hier om een oud account gaat, dus ik heb deze direct verwijderd. Geef het systeem 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken. Vervolgens moet het ook lukken om je Sim Only te bestellen.

Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 juli 2025

Ja het gaat om een internetverbinding thuis. (ik heb glasvezel met Zyxel modem van T-mobile) Ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt op het bekende email adres. Het account is echter leeg, ik kan geen gegevens toevoegen, alleen een product bestellen. Ik mis hier dus mijn huidige Internet abonnement voor glasvezel internet thuis.

Ik denk dat ik snap waar de verwarring zit: Mijn mobiele nummer in mijn profiel wordt geregeld via mijn werk (Landstede) en dat is zakelijk. Hier gaat het dus niet om!

Mijn bedoeling was om voor mijn vrouw van Vodofone naar een Odido SimOnly met LTE ondersteuning te gaan op mijn prive account. Aangezien wij reeds over Internet Only voor thuis beschikken wil ik dat op mijn account hebben aangezien dat voordeliger is.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Floris, bedankt voor de bevestiging. Helemaal duidelijk! Superleuk dat je vrouw ook naar Odido komt. Ik snap volkomen dat je dit zo voordelig mogelijk wil hebben. Ook als ze haar abonnement op haar eigen naam afsluit en jullie op hetzelfde adres wonen - ontvangen jullie allebei Klantvoordeel. Dus het hoeft niet perse via jouw account, maar het kan uiteraard wel.

Ik heb direct meegekeken en ik zie dat het nieuwe Mijn Odido account op dit moment inderdaad nog leeg is. Lukt het om via de website van Mijn Odido je internetabonnement te koppelen? Door op ‘Abonnement koppelen’ te klikken? Zie afbeelding hieronder. Mocht het niet lukken, wat gebeurd er dan precies en/of welke foutmelding ontvang je dan?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen