Skip to main content
Beantwoord

Gegevens odido app kloppen niet.

Sinds de langdurige storing bij Odido afgelopen woensdag kloppen mijn data- en belgegevens niet meer in de app en wanneer ik inlog op de website. 

Tijdens deze storing verbleef ik in België, maar nu ben ik al een tijdje weer in Nederland en staat er nog steeds in ‘mijn Odido app’ dat ik verblijf in België. Ook zie ik dat mijn data en belgegevens niet kloppen/ bijgewerkt worden.

Graag zo spoedig mogelijk herstellen zodat ik inzage heb in de juiste gegevens! Daarnaast wil ik hierbij ook mijn beklag doen over het feit dat ik woensdag 25 juni de gehele dag geen gebruik heb kunnen maken van mijn data en belminuten. Dit was zeer hinderlijk omdat ik op een onbekende locatie was waarbij ik veel gebruik had willen maken van mijn abonnement/ data! Ik zie hiervoor graag een compensatie tegemoet. Mijn partner heeft die gehele dag veel data moeten verbruiken van haar bundel en ervaart hier nu hinder van!.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@timmy11 wat leuk dat je naar België bent geweest en welkom terug in Nederland! Het klopt dat er vorige week wat technische issue's waren op ons netwerk, waarvoor uiteraard mijn excuses. Dit is inmiddels opgelost, maar we zien dat hierdoor o.a. het verbruik in Mijn Odido niet meer wordt bijgewerkt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen! Verwachting is dat het in de loop van vandaag of morgen weer wordt bijgewerkt. Uiteraard ook mijn excuses hiervoor. Wel kan je gewoon gebruikmaken van je internet en bel/sms-bundel. Alleen het overzicht wordt momenteel niet bijgewerkt. Kun je het morgen nog eens checken? Mocht het in de loop van morgen niet bijgewerkt worden, wil je mij dan een seintje geven? 

Kun je alvast je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij morgen een seintje geven wanneer het niet wordt bijgewerkt? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@timmy11 wat leuk dat je naar België bent geweest en welkom terug in Nederland! Het klopt dat er vorige week wat technische issue's waren op ons netwerk, waarvoor uiteraard mijn excuses. Dit is inmiddels opgelost, maar we zien dat hierdoor o.a. het verbruik in Mijn Odido niet meer wordt bijgewerkt. Ons IT-team is hiervan op de hoogte en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen! Verwachting is dat het in de loop van vandaag of morgen weer wordt bijgewerkt. Uiteraard ook mijn excuses hiervoor. Wel kan je gewoon gebruikmaken van je internet en bel/sms-bundel. Alleen het overzicht wordt momenteel niet bijgewerkt. Kun je het morgen nog eens checken? Mocht het in de loop van morgen niet bijgewerkt worden, wil je mij dan een seintje geven? 

Kun je alvast je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij morgen een seintje geven wanneer het niet wordt bijgewerkt? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • Debutant
  • 10 reacties
  • 3 juli 2025

Helaas is het vandaag 3 juli nog niet veranderd zowel in de app als inloggen om de computer. Zie nog steeds dat ik in België ben. Heb zoals gevraagd mijn profiel ingevuld. En je negeert volledig mijn verzoek om compensatie.

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8156 reacties
  • 3 juli 2025

@timmy11 klopt ook bij mij blijft de app nog hangen ze zijn er erg druk mee bezig.

Of compensatie aan de order is moet je even op de website ⬇️ lezen.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/telecommunicatie/vraag-en-antwoord/geld-terug-bij-storing-internet-televisie-telefoon 

Succes

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen