Skip to main content
Beantwoord

mijn account al gekoppeld verbruik inzien lukt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb hetzelfde als marje van hier eerder gelezen..

Ik kan mijn abonnement en verbruik niet zien in de app. Alleen de mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten of een nieuwe te koppelen. Als ik dat probeer wordt er aangegeven dat er al een gekoppeld is op mijn nummer.

ik ben ook gehackt met bankzaken fraude en hoop dat u uit kunt zoeken hoe het kan van waar en wie het is. Er word ook vanaf mijn nummer gebeld en smst wat ik niet ben geweest.

 

 

 

mvg,,

miesz

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Miesz7722, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat alles voor je account goed staat ingesteld. Ook krijg ik je verbruik via een browser te zien. Ik zie alleen dat er voor het laatst is ingelogd 06-06-2025, kan dat kloppen? Lukt het wel om in te loggen of krijg je een (fout)melding te zien? Kun je eventueel een screenshot met mij delen van wat je te zien krijgt? 

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Miesz7722, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je je abonnement en verbruikt kunt inzien in onze app, laten we samen naar een oplossing kijken! Krijg je het ook niet te zien via een browser? Kun je anders de app verwijderen en opnieuw downloaden? Deze beschikt dan meteen over de nieuwste software. Kun je ook gelijk checken of er een software-update voor je toestel is? Dit kun je checken in de instellingen van je toestel. 

Graag wil ik met je meekijken of alles goed staat ingesteld bij je abonnement voor je account. Kan je je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 juni 2025

Ok is aangepast


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4669 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2025

Goedemorgen ​@Miesz7722, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken bij je abonnement en ik zie dat alles voor je account goed staat ingesteld. Ook krijg ik je verbruik via een browser te zien. Ik zie alleen dat er voor het laatst is ingelogd 06-06-2025, kan dat kloppen? Lukt het wel om in te loggen of krijg je een (fout)melding te zien? Kun je eventueel een screenshot met mij delen van wat je te zien krijgt? 

Ik hoor het graag van je! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen