Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen in Mijn Odido

Hi

Ik kan mijn abonnement niet zien en ook niets beheren via de Odido-app. Wat moet ik doen?

Beste antwoord door samer jatl

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@samer jatl ah, helder! Ik heb je privégegevens verwijderd, plaats deze altijd in je profiel. Op deze manier blijft het afgeschermd en kunnen alleen wij deze gegevens inzien. Het is niet handig om ze openbaar te hebben. Dank voor de toelichting! Ik heb gelijk gekeken bij het andere abonnement en ik zie inderdaad dat er nog een oud account gekoppeld aan stond, vandaar dat je ook deze melding te zien kreeg. Geen zorgen, ik heb het account zojuist verwijderd. Je kunt het andere abonnement nu toevoegen aan het bestaande account, wat nu gekoppeld is aan je andere nummer. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt! 

Hi 

Alles is goed gegaan. Hartelijk dank

@Pharwin van Odido 

@Waqqas 

Bekijk origineel

9 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21509 reacties
  • 12 mei 2025

Hallo ​@samer jatl 

Heb je het abonnement wel gekoppeld in je Odido account en als dat niet lukt, wat is de foutmelding die je te zien krijgt?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 mei 2025

Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.

Ik heb het account al gekoppeld, maar het werkt niet. Dit is het bericht dat ik ontving.

@Waqqas 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 mei 2025

Hi.

Kan iemand mij helpen?

@Waqqas 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21509 reacties
  • 13 mei 2025

@samer jatl 

Vul alle privé velden in je community profiel in zodat Odido je abonnement aan hun kant kan ontkoppelen 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@samer jatl, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je alles van je abonnement kunt inzien in je account, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad dat er al een account gekoppeld staat (en ook je abonnement). Het account is gekoppeld aan het e-mailadres uit je profiel. Je kunt voor dat account de inloggegevens heel gemakkelijk opvragen via onze website en een nieuw wachtwoord instellen. 

Laat je weten of het daarmee is gelukt? Zo niet, dan kan ik eventueel het gehele account voor je verwijderen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en alles opnieuw kunt instellen. Komt helemaal goed! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 14 mei 2025

Hallo, ik heb het over een ander nummer. [verwijderd door moderator, plaats privégegevens altijd in je profiel] is ook van mij. [aangepast]

Ik kan wel inloggen in het odido-programma, maar ik zie geen details over het abonnement (facturen, vervaldatum van het abonnement) en kan daarom niets beheren of bekijken.

Dit is mijn probleem. Wat is volgens jou de oplossing?

@Pharwin van Odido 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@samer jatl ah, helder! Ik heb je privégegevens verwijderd, plaats deze altijd in je profiel. Op deze manier blijft het afgeschermd en kunnen alleen wij deze gegevens inzien. Het is niet handig om ze openbaar te hebben. Dank voor de toelichting! Ik heb gelijk gekeken bij het andere abonnement en ik zie inderdaad dat er nog een oud account gekoppeld aan stond, vandaar dat je ook deze melding te zien kreeg. Geen zorgen, ik heb het account zojuist verwijderd. Je kunt het andere abonnement nu toevoegen aan het bestaande account, wat nu gekoppeld is aan je andere nummer. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 18 mei 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi 

Alles is goed gegaan. Hartelijk dank

@Pharwin van Odido 

@Waqqas 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@samer jatl fijn dat het is gelukt, daar zijn we erg blij mee! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen