Skip to main content
Beantwoord

Videoland koppelen lukt niet

Hi, ben zelf contractant en toch kan ik mijn Videoland niet koppelen. Met hbo Max is dit wel gelukt 

wie kan mij helpen? 

Beste antwoord door MARCELLATM

Marciano van Odido schreef:

Hoi Marcella, tof dat je gebruik maakt van HBO Max en nu ook gebruik wil maken van Videoland! Ik help je hier graag bij. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan mag ik volledig met je meekijken en waar nodig aanpassingen doen. Ik heb je abonnement wel alvast opgezocht via je e-mailadres. Klopt het dat het om het nummer **706 gaat? Ik zie in Mijn Odido dat Videoland Plus inmiddels al is gekoppeld. Is alles nu gelukt? Zo niet, vu dan je gegevens in en laat het me weten. Ik sta klaar om je verder te helpen. Ik hoor het graag van je! 😊

Hi! 

het is inmiddels gelukt, moest iets meer geduld hebben haha

maar bedankt voor je reactie! 

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Marcella, tof dat je gebruik maakt van HBO Max en nu ook gebruik wil maken van Videoland! Ik help je hier graag bij. Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan mag ik volledig met je meekijken en waar nodig aanpassingen doen. Ik heb je abonnement wel alvast opgezocht via je e-mailadres. Klopt het dat het om het nummer **706 gaat? Ik zie in Mijn Odido dat Videoland Plus inmiddels al is gekoppeld. Is alles nu gelukt? Zo niet, vu dan je gegevens in en laat het me weten. Ik sta klaar om je verder te helpen. Ik hoor het graag van je! 😊

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2025
Marciano van Odido schreef:

Hi! 

het is inmiddels gelukt, moest iets meer geduld hebben haha

maar bedankt voor je reactie! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Marcella, haha, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er altijd voor je! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen