Skip to main content
Beantwoord

Toestelkrediet afbetalen, maar kan smartwatch niet koppelen aan mijn odido

• 11 februari 2025
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een achterstand en dus ook BKR, omdat ik sinds oktober mijn smartwatch abonnement niet kan terugvinden in mijn Odido. Nu heb ik inmiddels de achterstand betaald, maar ik wil ook graag het resterende Toestelkrediet afbetalen. (Loopt tot mei 2025). 
Niemand kan mijn smartwatch koppelen aan mijn abonnement en het 097-nummer is ook onbekend. 

Hoe kan ik dit oplossen????

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@Mrmomo dank voor het sturen van je privébericht! Ik heb zojuist de opzegging voor je in orde gemaakt. Eigenlijk liep het krediet nog tot en met 25-4-2025, maar ik heb deze per direct voor je opgezegd. De afkoopsom betreft € 59,10 en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. De afkoop zal aan het eind van deze maand aan je factuur worden toegevoegd. Komt helemaal goed! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Mrmomo, welkom op onze Community! Ik begrijp heel goed dat je het toestelkrediet van je smartwatch wilt afbetalen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als ik bij je abonnement kijk, zie ik dat er geen Smartwatch abonnement is gekoppeld. Je beschikt nu over een nieuw Odido Hello abonnement, want ik zie dat je abonnement is omgezet met Nummerbehoud. Deze is van start gegaan op 10-10-2024. Voorheen had je een oud T-Mobile Go abonnement en ik zie dat het abonnement voor je Smartwatch nog aan het oude abonnement is gekoppeld. Vandaar dat je deze ook niet kunt toevoegen aan je bestaande account/abonnement. Dit kan ook niet meer overgezet worden naar je nieuwe abonnement, omdat een Smartwatch abonnement (bij het aanvragen) altijd wordt gekoppeld aan je huidige abonnement en dat was het T-Mobile Go abonnement. Wat ik wel voor je kan doen, is het Smartwatch abonnement opzeggen, zodat je de afkoop in 1x per factuur ontvangt. Zou je dat willen? 

Mocht je dat willen, dan moet ik alleen nog zeker weten dat jij de juiste persoon bent. Ik heb daarom een verificatiecode per sms naar je nummer verstuurd. Zou je die met mij kunnen delen? Dan kan ik de afkoop per direct voor je in orde maken! Houd wel rekening met een maand opzegtermijn voor je toestelkrediet. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 februari 2025

Ik heb privé gereageerd!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4145 reacties
  • Antwoord
  • 13 februari 2025

Hi ​@Mrmomo dank voor het sturen van je privébericht! Ik heb zojuist de opzegging voor je in orde gemaakt. Eigenlijk liep het krediet nog tot en met 25-4-2025, maar ik heb deze per direct voor je opgezegd. De afkoopsom betreft € 59,10 en ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. De afkoop zal aan het eind van deze maand aan je factuur worden toegevoegd. Komt helemaal goed! 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen