Skip to main content
Beantwoord

Kan mobiel abonnement niet koppelen

  • 27 januari 2025
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Het koppelen van mijn abonnement aan mijn account werkt niet! Ik krijg het bericht dat het abonnement al gekoppeld is aan een bestaand account. Zelf heb ik al een flinke tijd een abonnement, maar nu moet ik voor het eerst m'n dagbundel verhogen oid, maar dat gaat dus niet. Is er een mogelijkheid dat ik m'n account kan koppelen? Alvast bedankt!

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@MacNaus, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je abonnement gekoppeld staat en je je dagbundel kunt verhogen als het nodig is, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat je account nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement of aan je huidige abonnement, maar dan is er al een hele tijd niet mee ingelogd. In het laatste geval, kun je de inloggegevens opvragen via onze website om vervolgens een nieuw wachtwoord in te stellen. Kun je dat proberen? 

Als dat niet werkt, kan ik het account voor je verwijderen en alles ontkoppelen. Echter, zie ik dat de adresgegevens uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem staat. Kun je de juiste postcode + huisnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik het daarna voor je in orde maken, zodat je je abonnement kunt koppelen. 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4127 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Hi ​@MacNaus, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je abonnement gekoppeld staat en je je dagbundel kunt verhogen als het nodig is, laten we samen naar een oplossing kijken! Als je deze melding te zien krijgt, staat je account nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement of aan je huidige abonnement, maar dan is er al een hele tijd niet mee ingelogd. In het laatste geval, kun je de inloggegevens opvragen via onze website om vervolgens een nieuw wachtwoord in te stellen. Kun je dat proberen? 

Als dat niet werkt, kan ik het account voor je verwijderen en alles ontkoppelen. Echter, zie ik dat de adresgegevens uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem staat. Kun je de juiste postcode + huisnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik het daarna voor je in orde maken, zodat je je abonnement kunt koppelen. 

Ik zie je reactie graag tegemoet!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 februari 2025
MacNaus schreef:

Het koppelen van mijn abonnement aan mijn account werkt niet! Ik krijg het bericht dat het abonnement al gekoppeld is aan een bestaand account. Zelf heb ik al een flinke tijd een abonnement, maar nu moet ik voor het eerst m'n dagbundel verhogen oid, maar dat gaat dus niet. Is er een mogelijkheid dat ik m'n account kan koppelen? Alvast bedankt!

Hallo Odido! Ik heb precies hetzelfde en kan dus ook al sinds ik in de winkel mijn abonnement heb verlengd mijn facturen etc niet meer inzien. Zou iemand me hierbij kunnen helpen? Heb het al via de klantenservice geprobeerd maar dat heeft nog niet geholpen helaas…


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 5 februari 2025

Hi ​@Noe, ik help je hier met alle liefde mee verder! Ik zie inderdaad dat er nog een oud abonnement aan jouw account gekoppeld staat, waardoor het koppelen niet wil lukken. Ik heb dit oude abonnement direct voor je losgekoppeld. Ik wil je dan ook vragen om het koppelen nu opnieuw te proberen, dit moet nu in één keer goed gaan! Hou je me op de hoogte?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen