Skip to main content
Beantwoord

kan niet bestaand account koppelen met mijn nieuwe simkaart

  • 11 november 2024
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Dit krijg ik als melding: Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen @Raymond7, welkom op onze Community! Vermoedelijk staat je account nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement, waardoor je bij het koppelen deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, dat kan ik voor je oplossen. Echter, zie ik alleen dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers in je profiel vermelden? Dan kan ik je daarna hierbij helpen! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4124 reacties
  • Antwoord
  • 12 november 2024

Goedemorgen @Raymond7, welkom op onze Community! Vermoedelijk staat je account nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement, waardoor je bij het koppelen deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, dat kan ik voor je oplossen. Echter, zie ik alleen dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer uit je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers in je profiel vermelden? Dan kan ik je daarna hierbij helpen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen