Hallo @Fornoville, welkom op onze Community! Wat leuk dat je beschikt over een nieuwe toestel, bevalt 'ie goed? Hopelijk heb je het naar je zin het buitenland! Begrijp ik het goed dat je een nieuwe eSIM nodig hebt, maar beschikt over een PrePaid-aansluiting? Dit is mogelijk, maar niet vanaf afstand. Ik kan namelijk geen eSIM voor je bestellen of klaarzetten in je account bij PrePaid. Bij een PrePaid-aansluiting i.c.m. met een nieuwe eSIM, dien je altijd even langs te gaan in één van onze winkels, waar mijn collega's je kunnen helpen met het activeren en koppelen van een nieuwe eSIM. Nu begrijp ik heel goed dat het niet mogelijk is, omdat je in het buitenland zit. Ik kan eventueel een fysieke simkaart voor je bestellen (als er adresgegevens bij ons bekend zijn), maar deze kan alleen worden verstuurd naar het adres wat bij ons bekend is. Je zult dan zelf even iemand vanuit hier (zoals een vriend(in)/familie/kennis) de simkaart naar jou in het buitenland moeten laten versturen. Op je e-mailadres kom ik geen PrePaid-aansluiting tegen. Zou je je telefoonnummer in je profiel willen zetten en mij laten weten of dit goede optie is? Ik verneem het graag van je! 😁