Hoi Odido,
Ik probeer al een tijdje mijn internet + TV abonnement toe te voegen aan mijn account. Helaas lukt dit niet en krijg ik steeds een foutmelding.
Hierdoor kan ik mijn facturen etc niet inzien.
Hoi Odido,
Ik probeer al een tijdje mijn internet + TV abonnement toe te voegen aan mijn account. Helaas lukt dit niet en krijg ik steeds een foutmelding.
Hierdoor kan ik mijn facturen etc niet inzien.
Beste antwoord door Teresa van Odido
Het lijkt er op dat de netwerkbeheerder niet aan ons heeft doorgegeven dat de patch is geplaatst en wij de diensten dus kunnen leveren. Hierdoor loopt de order niet door in het systeem, waardoor je nog geen toegang hebt tot jouw Mijn Odido omgeving.
Geen zorgen! Ik heb gelijk een ticket aangemaakt naar onze Fiber afdeling met het verzoek om navraag te doen bij de netwerkbeheerder.
Mocht ik in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, laat het mij dan weten. Ik sta altijd paraat om je verder te helpen!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.