Skip to main content

Foutmelding bij bestaand abonnement toevoegen aan mijn account


Ik probeer mijn vriendin haar Odido nummer aan mijn abonnement te koppelen om haar over te zetten naar Samen Unlimited. We hebben haar account losgekoppeld en wanneer ik haar nummer probeer toe te voegen krijgen we de bevestigingscode binnen, als ik deze invoer krijg ik echter ‘Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer.’ 
Inmiddels al aardig wat keren geprobeerd maar geen verandering, hoe kan dit worden geregeld?

Uitgelichte reactie

4 januari 2024

Hoi, naast dat het adres hetzelfde moet zijn, moet in dit geval ook de naam en de geboortedatum overeenkomen. Kortom: de abonnementen moeten op exact dezelfde gegevens staan. Is dit het geval? Zo niet, dan is contractovername een optie. Anders kunnen beide abonnementen via een apart Mijn Odido account worden ingezien! đŸ˜Š

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8971 reacties
  • 4 januari 2024

Is het adres van het abonnement van je vriendin gelijk aan dat van jou? 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, naast dat het adres hetzelfde moet zijn, moet in dit geval ook de naam en de geboortedatum overeenkomen. Kortom: de abonnementen moeten op exact dezelfde gegevens staan. Is dit het geval? Zo niet, dan is contractovername een optie. Anders kunnen beide abonnementen via een apart Mijn Odido account worden ingezien! đŸ˜Š


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen