hildee schreef:
Goedemiddag! Ik krijg een foutmelding bij het koppelen van mijn nieuwe telefoon abo en internet thuis.
Hallo @hildee, geen zorgen, ik ga je hierbij helpen!
Wat voor foutmelding krijg je precies te zien, als je je abonnement probeert toe te voegen? Zou je het voor me kunnen proberen toe te voegen via een web/-desktopversie? Op dit moment is er een klein technisch issue vanuit onze kant aanwezig, waardoor het tijdelijk niet mogelijk is om je abonnement via de app toe te voegen. Onze IT-specialisten zijn hiervan op de hoogte en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je kunt natuurlijk je abonnement wel toevoegen via de webversie. Als je daar ook een foutmelding te zien krijgt, ga ik dit voor je doorzetten naar één van onze technische specialisten om het uit te laten zoeken!
Laat je me even weten of het dan wel lukt? Ik verneem graag een reactie van je!
Groetjes,
Pharwin