Skip to main content

E-mailadres wijzigen

• 24 oktober 2023
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb nu een account in de Odido app alleen met een ander e-mailadres dan ik zou willen. Hoe kan ik het mailadres wijzigen?

Uitgelichte reactie

1 november 2023

Hi @Juan1994 

Je e-mailadres waarmee je inlogt kan niet gewijzigd worden. We moeten dan je account verwijderen die is gekoppeld aan dat e-mailadres en dan moet je opnieuw een account aanmaken met je gewenste e-mailadres. Mocht je dat willen, vul dan je klantnummer en e-mailadres in op je profiel dan helpen we je graag verder. 

3 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1324 reacties
  • 31 oktober 2023

Hallo @Juan1994 ,

Het lijkt erop dat jou topic aan de aandacht is ontsnapt.
Ik zal een moderator voor je taggen, deze pakt dit dan vanzelf op.
Wil je wel je klantnummer in je profiel zetten? Dan kan de moderator je gelijk helpen.

Hoi @Tommie van Odido , kan jij helpen als er tijd is?

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 1 november 2023

Hi @Juan1994 

Je e-mailadres waarmee je inlogt kan niet gewijzigd worden. We moeten dan je account verwijderen die is gekoppeld aan dat e-mailadres en dan moet je opnieuw een account aanmaken met je gewenste e-mailadres. Mocht je dat willen, vul dan je klantnummer en e-mailadres in op je profiel dan helpen we je graag verder. 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 november 2023
soepkip67 schreef:

Hallo @Juan1994 ,

Het lijkt erop dat jou topic aan de aandacht is ontsnapt.
Ik zal een moderator voor je taggen, deze pakt dit dan vanzelf op.
Wil je wel je klantnummer in je profiel zetten? Dan kan de moderator je gelijk helpen.

Hoi @Tommie van Odido , kan jij helpen als er tijd is?

@soepkip67 en @Hajar van Odido  Het is inmiddels opgelost! Dank voor de hulp.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen