Skip to main content

Abonnement ontkoppelen

  • 23 september 2023
  • 4 reacties
  • 494 Bekeken

Sinds een paar dagen probeer ik mijn tele2 account in de Odido app te krijgen maar elke keer geeft deze aan dat ik eerst mijn oude account moet ontkoppelen.. er valt niks te ontkoppelen. Wie kan mij hier mee helpen?

Uitgelichte reactie

9 oktober 2023

Hoi Hanneke, ik kreeg van Hajar te horen dat ze wel een privébericht van je heeft ontvangen maar nog niet met de antwoorden op haar vragen. Zou je onderstaande vragen alsnog in een privébericht naar Hajar willen sturen?

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Dan gaat ze voor je aan de slag en dan komt het helemaal goed! 😄

4 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 23 september 2023

Hi @Hannekeknol 

Zou je het vandaag nogmaals kunnen proberen zowel via de app als de webversie? Als je nog steeds proberen ervaart, zou je mij een privébericht kunnen sturen en antwoord kunnen geven op deze vragen? Dan zet ik je case door naar onze technische afdeling. Ik zie je bericht graag tegemoet!

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 5 oktober 2023

Hi @Hannekeknol 

Ik heb je eerder om een privebericht gevraagd en gevraagd of je antwoord wil geven op bovenstaande vragen. Die heb ik tot heden niet ontvangen. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen. 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 6 oktober 2023

Ik had je al een prive bericht gestuurd maar daar heb ik nog steeds geen reactie op ontvangen.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Hanneke, ik kreeg van Hajar te horen dat ze wel een privébericht van je heeft ontvangen maar nog niet met de antwoorden op haar vragen. Zou je onderstaande vragen alsnog in een privébericht naar Hajar willen sturen?

  • Met welk e-mailadres log je in?
  • Welk nummer probeer je te koppelen?
  • Zijn er al andere nummers aan het account gekoppeld? Zo ja, vermeld het 06-nummer.
  • kwam je een foutmelding tegen bij het inloggen, zo ja, welke?
  • Heb je het geprobeerd via de Mijn Odido app, de webversie of allebei?
  • Telefoonnummer & klantnummer: 
  • Wanneer ontstond het probleem? (datum & tijdstip) 
  • Op welk nummer ben je evt. bereikbaar? 
  • Voorkeur terugbelmoment? (ochtend/middag/avond)

Dan gaat ze voor je aan de slag en dan komt het helemaal goed! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen