Skip to main content
Beantwoord

Verzoek tot verwijderen negatieve BKR Registratie

Goedemiddag Odido,

Ik heb jullie onlangs een mail gestuurd met de nodige gegevens met het verzoek voor het verwijderen van mijn negatieve BKR Registratie. 

Mijn vraag was nu hoelang de verwerkingstijd van mijn mail is en wanneer ik iets te horen krijg. 

Wij zijn bezig met het kopen van een nieuwe woning. De bank gaat niet akkoord tot deze negatieve BKR Registratie is verwijderd. 

Beste antwoord door eric

hoi ​@lauralautenbach ,

De afdeling achter incasso@odido.nl heeft het heel druk met mensen die allemaal hun BKR registratie wil laten aanpassen. Die coulance biedt Odido, maar het is geen garantie! Er is momenteel een verwerkingstijd van ca. 2 weken.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9677 reacties
  • Antwoord
  • 8 juli 2025

hoi ​@lauralautenbach ,

De afdeling achter incasso@odido.nl heeft het heel druk met mensen die allemaal hun BKR registratie wil laten aanpassen. Die coulance biedt Odido, maar het is geen garantie! Er is momenteel een verwerkingstijd van ca. 2 weken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 juli 2025

Goedemorgen,

Dank voor de reactie. Ik hoop dat ze inderdaad binnen 2 weken reageren. Krijg ik wel te horen dat ze het in behandeling hebben genomen? Binnen nu en 2 weken moeten we alles aangeleverd hebben bij de hypotheek verstrekker. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen