Skip to main content
Beantwoord

Drukte incasso afdeling

Goedemorgen,

Kunt u misschien inzien hoe lang de doorlooptijd bij de incasso afdeling is, ik heb 3 weken geleden een mail gestuurd ivm verwijderen BKR registratie maar helaas nog geen reactie ontvangen, ik vraag mij af of de mail wel aangekomen is.

Groet,

Nic

Beste antwoord door Nicole2211

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@Nicole2211 we snappen heel goed dat je zo snel mogelijk meer duidelijkheid wilt hebben! Goed nieuws: ik heb het ticketnummer erbij gepakt en ik zie dat mijn collega het verzoek gister heeft opgepakt. Hij heeft de BKR-registratie verwijderd en dit ook per mail bevestigd. Nu kunnen jullie gerust aan de slag met de financieringsaanvraag. Kun je checken of je partner deze heeft ontvangen en ook bij het overzicht of de BKR-registratie nu niet meer te zien is? 

We horen het graag van je! 

Dag Pharwin,

De bevestiging is binnen, Hartelijk dank voor de genomen moeite  Marciano ook hartelijk dank voor je tijd.

Groet Nicole 

Bekijk origineel

12 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nicole, van harte welkom op de community. Goed dat je mijn collega’s van Incasso al hebt gemaild! Ik heb direct op je e-mailadres gezocht en ik zie dat mijn collega op 13 juni de BKR bijzonderheden heeft verwijderd en je per e-mail op de hoogte heeft gesteld. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Heb je bij BKR al gekeken of de bijzonderheden al verwijderd zijn? Dit zou wel het geval moeten zijn. Ik zie dat er nog een andere e-mail van je klaarstaat voor mijn collega’s. Zij verwachten hier volgende week donderdag aan toe te komen. Ik laat het casenummer hier achter, zodat we deze snel terug kunnen vinden en ik je updates kan geven, mits deze er zijn: 78376160. Laat je het me weten of je de e-mail toch wel hebt ontvangen? Wellicht is deze in je spambox terechtgekomen? 😊

• Auteur
  • 8 reacties
  • 26 juni 2025
Nicole2211 schreef:

Goedemorgen,

Kunt u misschien inzien hoe lang de doorlooptijd bij de incasso afdeling is, ik heb 3 weken geleden een mail gestuurd ivm verwijderen BKR registratie maar helaas nog geen reactie ontvangen, ik vraag mij af of de mail wel aangekomen is.

Groet,

Nic

Dag Marciano,

Bedankt voor je reactie, de mail heb ik nog niet binnen ook niet in de spam, ik hou het in de gaten en wacht volgende week donderdag even af, in tussen zal ik bkr checken, mocht ik over een week of 2 nog niets gehoord hebben dan bericht ik je nog even, nogmaals bedankt ook namens mijn man.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Nicole, geen dank! Ik heb nog eens gekeken en ik zie nu dat de e-mail naar j***k@gmail.com is gestuurd, omdat het abonnement op deze naam staat. Ik neem voorzichtig aan dat dit van je man is. Heb je in die mailbox ook geen e-mail (in de spam) ontvangen? Aangezien mijn collega dit eerder al heeft opgepakt, kan ik hem wel een bericht sturen. Wil je voor mij controleren of de verwijdering bij BKR wel verwerkt is? Zo niet, dan vraag ik mijn collega er nog eens naar te kijken. Hij vraagt dan altijd om een screenshot van het overzicht in BKR (zonder persoonsgegevens). Dat komt in ieder geval goed! 

• Auteur
  • 8 reacties
  • 27 juni 2025

Hi Marciano,

Dan snap ik al waar het fout gaat dit e-mail adres is niet meer in gebruik deze is helemaal opgeheven.

De BKR is nog niet verwijderd heb het toevallig gechecked.

Groeten,

Nicole

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Nicole, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Helemaal duidelijk. Maar wat apart dat de BKR-registratie nog niet verwijderd is. Ik ben bang dat er iets bij de verwerking niet goed is gegaan. Heb je voor mij een screenshot van de registratie op BKR? Dan stuur ik deze door naar mijn collega en dan moet het binnen no time helemaal goedkomen! 

• Auteur
  • 8 reacties
  • 30 juni 2025

Hoi Marciano, kan ik je dat ook in een prive bericht sturen?

Heb vanmorgen gekeken en het is inderdaad nog niet verwijderd.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Nicole, bedankt voor het checken! Een screenshot via een privebericht kan je alleen sturen als je via je computer of laptop een afbeelding kopieert en plakt. Dit kan als je op mijn profiel klikt > Stuur bericht. Via een mobiel apparaat lukt dit niet. In dat geval kan het in dit topic. Lukt het dan om persoonlijke gegevens onleesbaar te maken?

• Auteur
  • 8 reacties
  • 1 juli 2025
Marciano van Odido schreef:

Hoi Nicole, bedankt voor het checken! Een screenshot via een privebericht kan je alleen sturen als je via je computer of laptop een afbeelding kopieert en plakt. Dit kan als je op mijn profiel klikt > Stuur bericht. Via een mobiel apparaat lukt dit niet. In dat geval kan het in dit topic. Lukt het dan om persoonlijke gegevens onleesbaar te maken?

Hi Marciano, prive lukt niet ik heb alle persoonlijke gegevens weggehaald hopelijk kun je hier verder mee, dank wederom,

• Auteur
  • 8 reacties
  • 2 juli 2025

@Marciano van Odido  Hi Marciano, heb je toevallig nog iets gehoord? vrijdag hebben wij een afspraak bij de hypotheek verstrekker over de hypotheekaanvraag.

Groet en fijne avond,

Nicole

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Nicole2211 we snappen heel goed dat je zo snel mogelijk meer duidelijkheid wilt hebben! Goed nieuws: ik heb het ticketnummer erbij gepakt en ik zie dat mijn collega het verzoek gister heeft opgepakt. Hij heeft de BKR-registratie verwijderd en dit ook per mail bevestigd. Nu kunnen jullie gerust aan de slag met de financieringsaanvraag. Kun je checken of je partner deze heeft ontvangen en ook bij het overzicht of de BKR-registratie nu niet meer te zien is? 

• Auteur
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 4 juli 2025
Pharwin van Odido schreef:

Dag Pharwin,

De bevestiging is binnen, Hartelijk dank voor de genomen moeite  Marciano ook hartelijk dank voor je tijd.

Groet Nicole 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Nicole2211 fijn dat je de bevestiging hebt ontvangen! Namens mijn collega Marciano en mij: uiteraard geen dank en graag gedaan. Als we vanuit deze kant nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu wensen we je nog een hele fijne dag toe en alvast een heel fijn weekend! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen