Skip to main content
Beantwoord

Nogsteeds blokkade terwijl factuur betaald is.

Beste odido, 

Gister avond was mijn sim geblokkeerd omdat ik een factuur was vergeten te betalen, ik had deze direct betaald met iDeal en lees dat het binnen 4 uur opgeheven had moeten zijn, het is nú 8 uur sochtends en heb deze blokkade nogsteeds. Ik kan jullie niet bellen en kan ook geen adviseurs te pakken krijgen via de chat, daarom probeer ik via hier contact te krijgen.

Groetjes, Marlo

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@marlok, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je simkaart het doet, ik geef je graag meer duidelijkheid. Als je een factuur te lang niet hebt betaald, krijg je inderdaad een blokkade. Je kunt de betaling vervolgens voldoen middels de iDeal-knop in je Mijn Odido account. De betaling wordt dan direct verwerkt en de blokkade wordt automatisch binnen 1 uur verwijderd. Is dat niet het geval? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Bekijk origineel

2 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8108 reacties
  • 20 juni 2025

@marlok Goedemorgen! Heb je de telefoon al helemaal uit en aangezet?

Zie mijn onderschrift vul alles in wat ze vragen, een moderator kan je dan sneller vinden en kijken wat er aan de hand is!

Hopelijk heb je snel weer verbinding!

Fijn weekend

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4495 reacties
  • Antwoord
  • 23 juni 2025

Hoi ​@marlok, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je simkaart het doet, ik geef je graag meer duidelijkheid. Als je een factuur te lang niet hebt betaald, krijg je inderdaad een blokkade. Je kunt de betaling vervolgens voldoen middels de iDeal-knop in je Mijn Odido account. De betaling wordt dan direct verwerkt en de blokkade wordt automatisch binnen 1 uur verwijderd. Is dat niet het geval? 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen