Skip to main content
Beantwoord

Odido houdt €840 onterecht vast – 6+ weken aan loze beloftes

Beste Odido Community,

Ik ben inmiddels woedend en totaal verbijsterd over hoe Odido met klanten omgaat. Op 7 mei 2025 kreeg ik per e-mail van medewerker Sjoerd de bevestiging dat een oude vordering van Tele2 onterecht was en dat mijn betaling van €840 zou worden teruggestort. Er werd zwart-op-wit beloofd dat dit binnen 14 dagen zou gebeuren.

Dat is nu meer dan 6 weken geleden. Het geld is er nog steeds niet.

Wat er sindsdien is gebeurd, tart elke vorm van professionaliteit:

• Op 20 en 27 mei stuurde ik herinneringen per e-mail. Geen enkele reactie.
  • Meerdere keren gebeld met de klantenservice. Niemand kon mij vinden in het systeem. Niemand wist wie Sjoerd was. Ik werd zelfs doorverbonden met Bos Incasso, die mij uiteraard weer terugverwees naar Odido.
  • Uiteindelijk kreeg ik op 3 juni een e-mail van een andere medewerker, Ali Warsame, met de belofte dat de betaling binnen een week zou plaatsvinden. Ook dit gebeurde niet.
  • Op 10 juni stuurde ik een formele e-mail met een renteclaim (volgens de wettelijke rente van 6%). Geen reactie.
  • Op 12 juni had ik eindelijk een medewerker aan de lijn die écht zijn best deed. Hij vond na ruim een half uur zoeken mijn dossier, en bevestigde dat Ali Warsame op 9 juni intern had aangegeven dat de betaling “binnen 1 week” zou worden uitgevoerd. Hij zei letterlijk: “Als Ali het zegt, dan gebeurt het ook.”
  • Tot slot probeerde ik nu net (16 juni) voor de zoveelste keer telefonisch contact op te nemen maar jullie raden het al, het telefoonnummer is buiten bereik….. 

We zijn nu op 16 juni. Er is nog steeds niets betaald.

Ik heb inmiddels:

• 6 weken gewacht
  • 5 e-mails gestuurd
  • Meerdere keren gebeld
  • Drie keer een toezegging gekregen van Odido zelf
  • Nog steeds geen geld, geen betalingsbewijs, geen enkele opvolging

Dit is niet alleen klantonvriendelijk, het is onacceptabel en juridisch laakbaar. Odido houdt onterecht geld vast, komt afspraken niet na, en laat klanten verdwalen in hun eigen chaos.

Ik eis per direct:

• Terugbetaling van het volledige bedrag (€840 + inmiddels opgelopen rente)
  • Een schriftelijke bevestiging met betalingsbewijs
  • Een verklaring voor deze structurele fouten en het gebrek aan opvolging

Zijn er anderen die dit herkennen? En hoe hebben jullie dit opgelost? Ik overweeg inmiddels juridische stappen.

Met vriendelijke groet,
Sian Houwaart

Beste antwoord door Sian2307

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Sian2307 excuus! Ik zie inderdaad dat mijn collega het rekeningnummer wat eindigt op ***4506 heeft doorgegeven. Hoe dit mis heeft kunnen gaan, durf ik niet te zeggen. Maar dit is ook de reden dat het langer duurt dan verwacht. Mijn collega Ali en ik zijn aan het schakelen met onze financiële afdeling, zodat je het geld zo snel mogelijk van ons terugkrijgt. Ik heb het ticketnummer erbij gepakt en ik zie dat mijn collega Sjoerd hierop heeft gereageerd per mail. Hij heeft het volgende aangegeven: 

Via deze weg kan ik u bevestigen dat het probleem met hulp van mijn technische collega’s is opgelost en dat de opdracht voor de terugstorting nu alsnog succesvol is verwerkt. Odido heeft dit op 1 juli 2025 aan de bank aangeboden en u zult dit uiterlijk binnen een aantal dagen terugzien op uw bankrekening met IBAN ***4506.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Heb je deze mail ook ontvangen? Omdat het namelijk eerst wat uitzoekwerk was en we je geen '’loze updates'’ willen geven, ontvang je pas een terugkoppeling wanneer het e.e.a. helder is. Vandaar dat mijn collega Sjoerd vandaag per mail je hierover heeft geïnformeerd. Ik ga er vanuit dat je het geld uiterlijk binnen een paar dagen van ons terughebt. Ik verwacht dat je het uiterlijk vrijdag wel binnen hebt. Kun je dit in de gaten houden? Mocht je het vrijdag (aan het einde van de dag) nog niet terug hebben ontvangen, wil je dan een reactie achterlaten in dit topic? Dan kan ik meteen navraag voor je doen! 

Ik hoor het graag van je! 

Hi ​@Pharwin van Odido,

De overboeking is succesvol aangekomen op mijn bankrekening, dank! 

Met vriendelijke groet,

Sian

Bekijk origineel

17 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Beste ​@Sian2307, van harte welkom op onze community! Als ik je verhaal zo lees, klinkt dat niet als de service die je van ons mag verwachten en is ook niet het gevoel wat we je willen geven, excuses hiervoor! We willen er dan ook alles aan doen om dit bij je weg te nemen en je weer een positief gevoel te geven bij onze service. Ik begrijp heel goed dat je je oude Tele2 vordering en het geld zo snel mogelijk van ons terug wilt krijgen, als dit is beloofd. Ik wil dit graag tot de bodem voor je uitzoeken, laten we samen naar een oplossing kijken! Persoonlijk ken ik Sjoerd en Ali, zij zijn van onze incasso afdeling. Ik wil graag met je meekijken in je account wat er precies is besproken en het voor je uitzoeken. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken en navraag voor je doen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 18 juni 2025

Beste ​@Sian2307, van harte welkom op onze community! Als ik je verhaal zo lees, klinkt dat niet als de service die je van ons mag verwachten en is ook niet het gevoel wat we je willen geven, excuses hiervoor! We willen er dan ook alles aan doen om dit bij je weg te nemen en je weer een positief gevoel te geven bij onze service. Ik begrijp heel goed dat je je oude Tele2 vordering en het geld zo snel mogelijk van ons terug wilt krijgen, als dit is beloofd. Ik wil dit graag tot de bodem voor je uitzoeken, laten we samen naar een oplossing kijken! Persoonlijk ken ik Sjoerd en Ali, zij zijn van onze incasso afdeling. Ik wil graag met je meekijken in je account wat er precies is besproken en het voor je uitzoeken. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken en navraag voor je doen! 

Hi Pharwin,

Gegevens zijn bijgewerkt, ben jij dan het verlossende antwoord? By the way, als je Sjoerd en Ali persoonlijk kent, vraag dan even of ze binnen normale tijd op mijn mails willen reageren zoals een fatsoenlijk bedrijf zou doen. 

Dank. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 19 juni 2025
Sian2307 schreef:

Hi Pharwin,

Gegevens zijn bijgewerkt, ben jij dan het verlossende antwoord? By the way, als je Sjoerd en Ali persoonlijk kent, vraag dan even of ze binnen normale tijd op mijn mails willen reageren zoals een fatsoenlijk bedrijf zou doen. 

Dank. 

Hi Pharwin,

Ook voor jou is het blijkbaar moeilijk om binnen een fatsoenlijke tijd te reageren of het voor elkaar te krijgen. Inmiddels heb ik alweer 2 keer gemaild en uiteraard geen reactie ontvangen, aan de telefoon kunnen ze mij al helemaal niet verder helpen want het is een zaak voor jullie incasso team. Jullie incasso team is alleen bereikbaar via de mail, erg grappig want daar reageert gewoon niemand op inkomende mails. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Sian2307, laat ik voorop stellen dat we iedereen op volgorde van binnenkomst helpen. Dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. We hebben namelijk een verwerkingstijd van 24 - 48 uur, dit staat ook in onze huisregels vermeld. Mijn collega's van de incasso afdeling verwerken ook alle verzoeken op volgorde van binnenkomst. De verwerkingstijd is momenteel 5 werkdagen. Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad je mails terug. Mijn collega's hebben wel degelijk op je eerdere mails gereageerd. Ik zie dat mijn collega Ali heeft bevestigd dat het geld binnen 1 week op je rekening terugstaat. Dit was op 9 juni. 

De mail die je op 18 juni hebt verstuurd, ligt nu klaar om op te pakken. Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal 5 werkdagen. Ik heb meteen navraag voor je gedaan bij mijn collega's. Ik verwacht hier uiterlijk na het weekend een reactie op. Zodra ik meer weet, laat ik het je direct weten! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 20 juni 2025

Hoi ​@Sian2307, laat ik voorop stellen dat we iedereen op volgorde van binnenkomst helpen. Dat is wel zo eerlijk tegenover de rest. We hebben namelijk een verwerkingstijd van 24 - 48 uur, dit staat ook in onze huisregels vermeld. Mijn collega's van de incasso afdeling verwerken ook alle verzoeken op volgorde van binnenkomst. De verwerkingstijd is momenteel 5 werkdagen. Dank voor het invullen van je profielgegevens. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie inderdaad je mails terug. Mijn collega's hebben wel degelijk op je eerdere mails gereageerd. Ik zie dat mijn collega Ali heeft bevestigd dat het geld binnen 1 week op je rekening terugstaat. Dit was op 9 juni. 

De mail die je op 18 juni hebt verstuurd, ligt nu klaar om op te pakken. Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal 5 werkdagen. Ik heb meteen navraag voor je gedaan bij mijn collega's. Ik verwacht hier uiterlijk na het weekend een reactie op. Zodra ik meer weet, laat ik het je direct weten! 

Hi Pharwin,

Ik waardeer je poging om te helpen, maar ik moet enkele onjuistheden in je reactie rechtzetten. Het is uiterst frustrerend dat ik sinds 7 mei wacht op een terugbetaling van €840, en ik voel me niet serieus genomen in dit proces.

Je vermeldt dat Ali op 9 juni heeft gemaild, maar dit was op 3 juni. Bovendien heeft Sjoerd op 7 mei bevestigd dat mijn betaling binnen 14 dagen zou worden teruggestort. Dit is nog steeds niet gebeurd, en ik vraag me af hoe dit kan worden genegeerd.

Je zegt dat er op mijn mails is gereageerd, maar dat klopt niet. Hier is een overzicht van mijn communicatie:

• Mail van 20 mei: geen reactie
  • Mail van 27 mei: pas op 3 juni een reactie met de belofte van terugbetaling binnen een week
  • Mail van 10 juni: geen reactie
  • Mail van 17 juni: geen reactie
  • Mail van 19 juni: geen reactie

Daarnaast heb ik geen mail verstuurd op 18 juni, zoals je vermeldt. Het is onacceptabel dat ik zo lang moet wachten en dat er geen duidelijke opvolging is. Dit is niet de service die ik van Odido verwacht.

Ik begrijp dat je navraag hebt gedaan, maar ik heb dit al meerdere keren gehoord zonder resultaat. Het is tijd dat dit serieus wordt opgepakt en dat ik mijn geld per direct terugkrijg.

Ik heb inmiddels een officiële klacht ingediend en verwacht dat dit snel tot een oplossing leidt. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om een fout recht te zetten en mijn geld terug te storten?

Met vriendelijke groet,

Sian Houwaart

PS voor het geval bovenstaande mailwisseling betwist tref je hieronder alvast de totale mailwisseling:

Van: _Incasso
Verzonden: woensdag 7 mei 2025 16:12
Aan: Sian Houwaart
Onderwerp: RE: Onterechte BKR registratie

Geachte heer ***,

Hartelijk dank voor uw e-mailbericht, naar aanleiding hiervan informeer ik u als volgt.

Verder heb ik opdracht gegeven om de ontvangen betaling aan u terug te storten. Dit kunt u over maximaal 14 dagen terug op uw bankrekening verwachten.

Ik bied mijn oprechte excuses aan voor de onjuiste informatie en conclusie in ons eerdere contact.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd

From: Sian
Sent: dinsdag 20 mei 2025 12:32
To: _Incasso <incasso@odido.nl>
Subject: RE: Onterechte BKR registratie

Beste Sjoerd,

Nog vele dank voor onderstaand bericht!

We zijn inmiddels 14 dagen verder maar ik zie dat het bedrag nog niet is teruggestort. Heb jij zicht op wanneer ik het bedrag mag verwachten op mijn rekening?

Ik hoor het graag!

Met vriendelijke groet,

Van: Sian 
Verzonden: dinsdag 27 mei 2025 09:54
Aan: _Incasso <incasso@odido.nl>

Goedemorgen Sjoerd,

Vooralsnog zie ik het bedrag nog niet bijgeschreven op mijn bankrekening. Gaat dit wel goed?

Met vriendelijke groet,

Van: _Incasso <incasso@odido.nl>
Verzonden: dinsdag 3 juni 2025 16:15
Aan: Sian

Geachte heer/mevrouw,

Excuses voor het ongemak.

De betaling van 840 euro zal binnen 1 week worden teruggestort naar het rekeningnummer **4506.

Indien u nog vragen heeft, dan kunt u een e-mail sturen naar incasso@odido.nl.

Met vriendelijke groet,

Ali Warsame

Medewerker Customer Finance

Verzonden: dinsdag 10 juni 2025 17:06
Urgentie: Hoog

Geachte heer Warsame,

Ondanks uw toezegging dat het bedrag binnen één week zou worden teruggestort, is er tot op heden geen betaling ontvangen.

Eerder gaf uw collega aan dat de terugbetaling binnen twee weken zou plaatsvinden. Ook deze termijn was al verstreken zonder resultaat. Inmiddels zijn we vijf weken verder. Uw organisatie komt haar afspraken niet na.

Conform de wettelijke regels bedraagt de rente voor niet-handelstransacties sinds 1 januari 2025 6% op jaarbasis. Deze rente is inmiddels opgelopen tot € 4,97, waarmee het totaalbedrag op € 844,97 komt (€ 840 hoofdsom + € 4,97 rente). De rente blijft dagelijks oplopen zolang de betaling uitblijft.

Ik verwacht per direct het volledige bedrag, inclusief rente, op mijn rekening. Ook verwacht ik per direct per mail het betalingsbewijs.

Met vriendelijke groet,

Verzonden: dinsdag 17 juni 2025 18:02

Geachte heer Warsame,

Inmiddels zijn we weer!! Een week verder en het geld staat nog steeds niet op mijn rekening. Waarom zijn jullie niet in staat om even fatsoenlijk op mijn mail te reageren? Ik heb zojuist weer een uur met een collega van klantenservice aan de telefoon gezeten en weer konden zij mijn dossier niet vinden of de status van de terugbetaling.

Ik wil dat jullie het per direct overmaken anders ga ik gerechtelijke stappen ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Verzonden: donderdag 19 juni 2025 15:34

Geachte heer Warsame,

Weer is het jullie niet gelukt om te reageren op mijn mail. Belangrijker nog, het is jullie blijkbaar nog steeds niet gelukt om mijn terugbetaling te regelen ondanks uw eerdere belofte (de zoveelste) om het binnen 1 week terug te betalen.

Ik ga inmiddels een officiële klacht bij het Kifid indienen, dit kan zo niet langer.

Met vriendelijke groet,

S.J. Houwaart

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Sian2307 ik snap het sentiment en daarom wil ik dit graag tot de bodem voor je uitzoeken! Ik heb de vraag inmiddels uitstaan bij mijn collega Ali, maar tot op het heden heb ik nog niets vernomen. Zodra ik een update voor je heb, zal ik het meteen in dit topic laten weten! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 23 juni 2025

Hi ​@Sian2307 ik snap het sentiment en daarom wil ik dit graag tot de bodem voor je uitzoeken! Ik heb de vraag inmiddels uitstaan bij mijn collega Ali, maar tot op het heden heb ik nog niets vernomen. Zodra ik een update voor je heb, zal ik het meteen in dit topic laten weten! 

Hi ​@Pharwin van Odido dank dat je het sentiment begrijpt maar je gaat echt totaal niet in op mijn reactie. Jullie ontwijken alle vragen en nemen 0 verantwoordelijkheid. Fijn dat je het tot op de bodem uitzoekt maar ik wil gewoon mijn geld terug. Nogmaals, jouw collega Ali heeft mij een mail gestuurd op 3 juni waarin hij de belofte heeft gedaan om het bedrag van 840 euro binnen 1 week over te maken, morgen zijn we 3 weken verder. Inmiddels zijn we vanaf 7 mei bijna 7 weken verder. 

Dan kan je zeggen dat je ‘het sentiment’ begrijpt maar dan begrijpen jullie als Odido zijnde toch totaal niet wat klantgericht werken is? Ik snap gewoon niet dat als er een klacht zoals deze loopt dat er gewoonweg geweigerd wordt om te reageren. Ali beloofd iets op 3 juni, krijgt aan alle kanten te horen dat het niet goed gaat maar blijkbaar heeft niemand bij Odido het besef wat dit betekent voor de relatie met jullie klant. 

Enfin, conform de wettelijke regels bedraagt de rente voor niet-handelstransacties sinds 1 januari 2025 6% op jaarbasis. Deze rente is inmiddels opgelopen tot € 12,32 (berekent t/m 23 juni), waarmee het totaalbedrag op € 852,32 komt (€ 840 hoofdsom + € 12,32 rente). De rente blijft dagelijks oplopen zolang de betaling uitblijft.

Ik verwacht per direct het volledige bedrag, inclusief rente, op mijn rekening. Ook verwacht ik per direct per mail het betalingsbewijs.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Sian2307 dat kopt niet helemaal. Verantwoordelijkheid neem ik in deze kwestie. Ik heb gekeken naar de mailuitwisselingen en meteen navraag voor je gedaan (meer kan ik op dit moment ook niet doen, sorry). Ik snap heel goed dat je het geld zo snel mogelijk van ons terugwilt krijgen, daarom heb ik de vraag momenteel uitstaan bij mijn collega Ali. Ik heb gister de bevestiging ontvangen dat hij nogmaals navraag heeft gedaan bij onze financiële afdeling om hier meer duidelijkheid over te krijgen. Hij had namelijk ook verwacht dat je het geld al zou hebben, vandaar dat hij dit per mail had bevestigd. 

Nogmaals: zodra ik een update voor je heb, zal ik het in dit topic laten weten. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, stel ze gerust. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 26 juni 2025

Hoi ​@Pharwin van Odido, jij neemt zeker je verantwoordelijkheid. Ik vind echter dat Odido als bedrijf zijnde geen verantwoordelijkheid neemt in deze kwestie.

Wat ik je wel aanreken is dat je (strategisch zo lijkt het) niet ingaat op punten uit mijn reactie. Toch even terugkomend op jouw eerdere communicatie. Ik heb hierover een hele gerichte vraag waar ik graag reactie op zou willen. 

Je geeft aan in jouw reactie van 6 dagen geleden ‘De mail die je op 18 juni hebt verstuurd, ligt nu klaar om op te pakken. Houd rekening met een verwerkingstijd van maximaal 5 werkdagen.’ Hoe kan het dan dat ik nog steeds op geen enkele mail na 3 juni reactie heb ontvangen van de afdeling Incasso? Je geeft letterlijk aan dat mijn mail klaar ligt om opgepakt te worden. In het kader van maximaal 5 werkdagen verwerkingstijd wil ik graag van je weten hoe het kan dat ik nog geen reactie heb gehad op mijn mails van:

• dinsdag 10 juni
  • dinsdag 17 juni
  • Donderdag 19 juni
  • Ik heb afgelopen maandag (23 juni) weer een mail verstuurd maar daar is nog geen 5 werkdagen aan voorbij gegaan. 

Graag een concreet antwoord op deze vraag. 

Dank! 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Sian2307 snap ik heel goed en ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. Om heel eerlijk te zijn, is het bij jouw abonnement lastig. Ik krijg je nummer namelijk niet naar voren in ons systeem. Je verzoek gaat om een heel oud-Tele2 abonnement, welke niet meer te vinden is in ons systeem. Normaal gesproken zijn alle e-mails overzichtelijk bij je abonnement te vinden, maar in dit geval dus niet. Het enige wat ik kan doen, is zoeken op je e-mailadres en wat hierover te terug te vinden is. Dat is het volgende: 

• De eerste mail was op 30 april, waar mijn collega Sjoerd op 7 april heeft gereageerd
  • De tweede mail was op 27 mei, waar mijn collega Ali op 9 juni heeft gereageerd
  • De derde mail was op 20 juni, deze staat momenteel op naam van mijn collega Sjoerd. Ik verwacht dat je in de loop van vandaag of uiterlijk maandag hierop een reactie kunt verwachten
  • De vierde mail heb je verstuurd op 24 juni. Deze moet nog worden opgepakt, want ze pakken alle verzoeken die op volgorde bij ons binnenkomen. 

Goed om te weten: als er meerdere mails over hetzelfde onderwerp worden verstuurd, ontvang je altijd op 1 mail een update. 

Ik heb zojuist een update ontvangen: onze financiële afdeling heeft aangegeven dat ze het bedrag van € 840,00 al op 15 mei 2025 naar je IBAN (waarvan het nummer eindigt op ***085) hebben overgemaakt. Kan je dat dubbelchecken en aan mij doorgeven of dit klopt? Zo niet, dan zullen we dit verder voor je onderzoeken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 28 juni 2025

Hi ​@Pharwin van Odido,

Ik schrik hier toch wel van. Ik ben nu meer dan een maand bezig met het vragen naar een update, niemand kan mij die geven en nu blijkt dat het bedrag is overgemaakt op 15 mei. Ik heb alleen geen IBAN waarvan het nummer eindigt op ***085 dus hebben jullie het naar een verkeerde IBAN overgemaakt!? 

Zie hieronder het bericht van Ali, waar hij wel mijn juiste IBAN omschrijft: 

Van: _Incasso <incasso@odido.nl>
Verzonden: dinsdag 3 juni 2025 16:15
Aan: Sian Houwaart <s.houwaart@evivanlanschot.nl>

Geachte heer/mevrouw,

Excuses voor het ongemak.

De betaling van 840 euro zal binnen 1 week worden teruggestort naar het rekeningnummer NL05RABO******4506.

Indien u nog vragen heeft, dan kunt u een e-mail sturen naar incasso@odido.nl.

Met vriendelijke groet,
Ali Warsame

Ik wil nu wel heel graag weten wat er hier fout is gegaan en per wanneer jullie het bedrag alsnog gaan overmaken. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Sian2307 snap ik heel goed. Ik wil net als jij dat je het geld zo snel mogelijk van ons terugkrijgt. Excuses voor al het ongemak! Ik zie dat mijn collega ook navraag heeft gedaan voor het rekeningnummer wat eindigt op **085. Geen idee hoe ze bij dat andere rekeningnummer komen. Dank voor de toelichting, ik weet voor nu voldoende. Ik ga dit samen met mijn collega Ali tot de bodem voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, laat ik het je direct in dit topic weten! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 1 juli 2025

Hi ​@Pharwin van Odido,

Misschien lees ik het niet helemaal goed maar volgens mij ga ook jij uit van het verkeerde rekeningnummer. 

Mijn rekeningnummer, waar tevens de storting mee is gedaan, is NL05RABO******4506. 

Ik heb geen rekeningnummer eindigend op **085!!

Verder geef je in je eerdere bericht aan:

• De derde mail was op 20 juni, deze staat momenteel op naam van mijn collega Sjoerd. Ik verwacht dat je in de loop van vandaag of uiterlijk maandag hierop een reactie kunt verwachten

Echter heb ik nog geen reactie ontvangen. Hoe kan dat? 

Ik wacht de terugboeking naar mijn rekening deze week nog even af anders schakel ik een incassobureau in. Alle daaruit voortvloeiende kosten komen dan uiteraard voor jullie rekening. 

Met vriendelijke groet, 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Sian2307 excuus! Ik zie inderdaad dat mijn collega het rekeningnummer wat eindigt op ***4506 heeft doorgegeven. Hoe dit mis heeft kunnen gaan, durf ik niet te zeggen. Maar dit is ook de reden dat het langer duurt dan verwacht. Mijn collega Ali en ik zijn aan het schakelen met onze financiële afdeling, zodat je het geld zo snel mogelijk van ons terugkrijgt. Ik heb het ticketnummer erbij gepakt en ik zie dat mijn collega Sjoerd hierop heeft gereageerd per mail. Hij heeft het volgende aangegeven: 

Via deze weg kan ik u bevestigen dat het probleem met hulp van mijn technische collega’s is opgelost en dat de opdracht voor de terugstorting nu alsnog succesvol is verwerkt. Odido heeft dit op 1 juli 2025 aan de bank aangeboden en u zult dit uiterlijk binnen een aantal dagen terugzien op uw bankrekening met IBAN ***4506.

Heb je deze mail ook ontvangen? Omdat het namelijk eerst wat uitzoekwerk was en we je geen '’loze updates'’ willen geven, ontvang je pas een terugkoppeling wanneer het e.e.a. helder is. Vandaar dat mijn collega Sjoerd vandaag per mail je hierover heeft geïnformeerd. Ik ga er vanuit dat je het geld uiterlijk binnen een paar dagen van ons terughebt. Ik verwacht dat je het uiterlijk vrijdag wel binnen hebt. Kun je dit in de gaten houden? Mocht je het vrijdag (aan het einde van de dag) nog niet terug hebben ontvangen, wil je dan een reactie achterlaten in dit topic? Dan kan ik meteen navraag voor je doen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • 2 juli 2025

Hi ​@Pharwin van Odido ,

Ik heb de mail inderdaad ontvangen, waarvoor dank! 

Dank ook voor je inzet in deze. Ik wacht het even rustig af nu. 

Met vriendelijke groet, 

Sian

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 4 juli 2025

Hi ​@Pharwin van Odido,

De overboeking is succesvol aangekomen op mijn bankrekening, dank! 

Met vriendelijke groet,

Sian

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Sian2307 fijn dat je het geld terug hebt ontvangen! Nogmaals, excuses voor het ongemak en dat het wat langer heeft geduurd dan verwacht. Maar gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen. Uiteraard, geen dank en graag gedaan! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag en alvast een heel fijn weekend gewenst! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen