Skip to main content
Beantwoord

Negatieve BKR codering verwijderen ivm Hypotheek aanvraag

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Goedemiddag Odido, 

Afgelopen weekend heb ik een mail gestuurd naar incasso om een negatieve bkr codering van 2020 te verwijderen. Helaas heb ik geen reactie of ontvangstbevestiging ontvangen.

Onderstaande mail heb ik gestuurd. 

Afgelopen week heb ik samen met mijn partner een huis gekocht. Op dit moment zitten we midden in de hypotheek aanvraag en zie ik dat er een negatieve BKR registratie met codering A en H genoteerd staat.

22-11-2020 en snel hersteld op 27-11-2020. 

BKR contractnummer 45861609

Helaas kan onze hypotheek aanvraag op dit moment niet goed gekeurd worden. Ik zou het erg op prijs stellen als de BKR registratie verwijderd kan worden, zodat wij kunnen gaan genieten van ons nieuwe huis. 

Zou iemand dit willen controleren?

Heel erg bedankt!

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@MT93, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat jij en je partner een huis hebben gekocht, gefeliciteerd! Ik snap heel goed dat je de BKR-registratie zo snel mogelijk verwijderd wilt hebben, zodat er niets in de weg staat voor jullie financieringsaanvraag. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad je aanvraag terug. Deze heb je gister verstuurd en ik zie dat je aanvraag momenteel bij onze incasso afdeling ligt. Het ticketnummer is: 77990175. De verwerkingstijd is momenteel 5 werkdagen wegens de drukte. Je kunt uiterlijk binnen 5 werkdagen een terugkoppeling ontvangen van mijn collega. 

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je. Als je na 5 werkdagen nog niets hebt vernomen, stuur dan gerust een bericht in dit topic. Dan kunnen we de status controleren en eventueel navraag voor je doen! 

Bekijk origineel

8 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4683 reacties
  • Antwoord
  • 27 mei 2025

Goedemorgen ​@MT93, van harte welkom op onze community! Wat leuk dat jij en je partner een huis hebben gekocht, gefeliciteerd! Ik snap heel goed dat je de BKR-registratie zo snel mogelijk verwijderd wilt hebben, zodat er niets in de weg staat voor jullie financieringsaanvraag. Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie inderdaad je aanvraag terug. Deze heb je gister verstuurd en ik zie dat je aanvraag momenteel bij onze incasso afdeling ligt. Het ticketnummer is: 77990175. De verwerkingstijd is momenteel 5 werkdagen wegens de drukte. Je kunt uiterlijk binnen 5 werkdagen een terugkoppeling ontvangen van mijn collega. 

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je. Als je na 5 werkdagen nog niets hebt vernomen, stuur dan gerust een bericht in dit topic. Dan kunnen we de status controleren en eventueel navraag voor je doen! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 mei 2025

Hi Pharwin,

Dankjewel voor je reactie en het controleren.

Ik wacht het even af. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@MT93 uiteraard, geen dank en graag gedaan! Als je in de tussentijd nog (andere) vragen hebt, dan weet je me te vinden. Ik hoop net als jij dat er snel meer duidelijkheid komt! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 mei 2025

Goedemorgen Pharwin, 

Helaas heb ik in de afgelopen week geen reactie ontvangen. Er zit voor ons wat haast achter.

Heb jij enig idee wanneer wij een reactie mogen ontvangen, zodat dit opgelost kan worden? 

Alvast bedankt!

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9677 reacties
  • 31 mei 2025

Afgelopen donderdag en vrijdag waren geen werkdagen bij Odido. Dus aan incasso dossiers worden komende week weer verder gewerkt.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen MT, ik gun jullie van harte om binnenkort van jullie nieuwe huis te gaan genieten. Ik heb je ticket er meteen bijgepakt en ik zie dat mijn collega’s van Incasso op dit moment een langere verwerkingstijd hebben. Ze verwachten op 13 juni aan jouw e-mail toe te komen. Als er niets meer open staat dan weet ik zeker dat mijn collega’s de negatieve coderingen direct verwijderen. Ze informeren je dan ook altijd per e-mail. Laat je het me weten als je van ze hebt gehoord?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 2 juni 2025

Goedemiddag Marciano, 

Dankjewel voor je reactie en het controleren van de status. Dit waardeer ik enorm. 

Echter gaat 13 juni voor ons echt te laat zijn ivm de akte bij de notaris. Er werd aangegeven dat wij binnen 5 werkdagen een reactie zouden ontvangen, geen 14. 

Zou jij alstublieft willen kijken of er wellicht iets meer spoed achter kan worden gezet? Ik ben anders ten einde raad. 

Alvast bedankt! 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi MT, geen dank hoor! Ik snap volkomen dat je dit zo snel mogelijk verwijderd wil hebben, dus ik heb mijn collega gevraagd er spoed aan te geven en gelukkig had hij hier de tijd voor. Hij heeft de BKR-coderingen verwijderd en je per e-mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je deze hebt ontvangen en of alles gelukt is? 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen