Skip to main content
Beantwoord

BKR Registratie verwijderen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste Odido,

Onlangs heb ik contact met jullie opgenomen over mijn negatieve BKR-registratie. Ik wil graag mijn verzoek nogmaals onder de aandacht brengen, omdat deze registratie momenteel ernstige gevolgen heeft voor mijn zoektocht naar een nieuw huis.

Gezien de situatie hoop ik dat de community kan helpen bij het oplossen van dit probleem. Ik ontvang graag meer informatie over welke gegevens ik moet aanleveren en welke stappen ik moet ondernemen om de verwijdering van de BKR-registratie in gang te zetten.

Mijn telefoonnummer en de laatste vier cijfers van mijn bankrekening zijn zichtbaar in mijn profiel voor verdere communicatie.

Alvast bedankt voor jullie hulp en ik kijk uit naar een spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@BoukeR ,

Om dit op te lossen, kan je een mail sturen naar:  incasso@odido.nl

Verzamel de volgende gegevens en stuur dit dan ook mee. Dan kunnen ze je straks beter helpen:

Je mobiele nummer bij Odido
    Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via: mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
    De reden dat je het niet eens bent met de registratie
    Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
    En stuur documenten mee ter onderbouwing

Het duurt een paar dagen voordat je een reactie krijgt.

Als je bovenstaande al gedaan hebt, vul dan alle gegevens in, zoals in mijn onderschrift staat, in je profiel.
Geef dan ook ook of je en wanneer de mail verzonden is.
Een moderator komt hier dan vanzelf bij je terug met een reactie.

Bekijk origineel

6 reacties

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1306 reacties
  • Antwoord
  • 16 april 2025

Hallo ​@BoukeR ,

Om dit op te lossen, kan je een mail sturen naar:  incasso@odido.nl

Verzamel de volgende gegevens en stuur dit dan ook mee. Dan kunnen ze je straks beter helpen:

Je mobiele nummer bij Odido
    Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via: mijnkredietoverzicht.bkr.nl).
    De reden dat je het niet eens bent met de registratie
    Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt
    En stuur documenten mee ter onderbouwing

Het duurt een paar dagen voordat je een reactie krijgt.

Als je bovenstaande al gedaan hebt, vul dan alle gegevens in, zoals in mijn onderschrift staat, in je profiel.
Geef dan ook ook of je en wanneer de mail verzonden is.
Een moderator komt hier dan vanzelf bij je terug met een reactie.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 16 april 2025

Ik heb alle gegevens opgestuurd, alvast bedankt! Ik hoop dat het snel word opgelost. 

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+9
  • Odido Superuser
  • 1306 reacties
  • 16 april 2025

Hallo ​@BoukeR ,

Heel goed, het kan wel een tijdje duren voordat je een reactie krijgt, er zijn best veel aanvragen. 

Vul in iedergeval ook alle gegevens in je profiel in, een moderator kan je indien nodig dan ook snel verder helpen bij vragen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Bouke, van harte welkom op de Community! Spannend, maar ook leuk dat je met je hypotheek bezig bent. Ik snap volkomen dat je dit graag snel af wil ronden. Ik help je hier graag bij. Fijn dat ​@soepkip67 je alle informatie al heeft gegeven die we per e-mail graag ontvangen. Ik heb je e-mail er ook meteen bijgezocht en ik zie deze klaarstaat voor mijn collega's van Incasso. Ze verwachten jouw e-mail a.s. dinsdag 22 april op te pakken. Ik heb ze gevraagd of er ruimte is om 'm eerder op te pakken, maar door de drukte hebben ze deze ruimte momenteel niet. Ze zullen je dinsdag per e-mail informeren over hun beslissing en of de BKR-registratie is verwijderd of dat er nog iets gedaan moet worden/dat er een openstaand bedrag is. Laat je het me weten als je van ze hebt gehoord? Ik blijf graag op de hoogte! đŸ˜Š

Casenummer: 77347449

Ps. Zet je alleen nog je volledige naam, postcode en huisnummer in je profiel? Dan hebben we de volledige verificatie gedaan.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 17 april 2025

Top! Heel erg bedankt ik waardeer je hulp om dit op te lossen. Ik heb de gegevens in mijn profiel toegevoegd. Ik hoop dat het zo in orde is.

Alvast bedankt!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Bouke, uiteraard graag gedaan en jij ook bedankt voor het aanvullen van je profiel. Helemaal goed zo! Voor nu wens ik je alvast een heel fijn Paasweekend en houd me a.s. dinsdag zeker op de hoogte. Mocht je dinsdag aan het eind van de dag nog niks gehoord hebben, dan ga ik er meteen voor je achteraan! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen