Skip to main content

Negatieve bkr registratie verwijderen spoed?

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ik en mijn vriendin willen een huis kopen, maar de negatieve registratie zit ons in de weg. Ik had toen niet alles op rit, maar al een paar jaar gaat het inmiddels prima. De registratie was ons toendertijd niet bekend, maar zodra het bekend was hebben we dit direct betaald. Ik heb al een mail naar jullie incasso-afdeling gestuurd, maar er zit enige haast bij dus vandaar dat ik het even zo probeer.

Ik hoop dat er iemand is die ons wil helpen een mooie toekomst samen op te kunnen bouwen.

Uitgelichte reactie

20 februari 2025

Hoi Alex, bedankt voor je screenshots! Ik heb zojuist met zowel Diego (die je via social hebt gesproken) als met mijn collega van Incasso gesproken. Hij heeft alles kunnen vinden en hij heeft de bijzonderheden verwijderd. Hij heeft je ook per e-mail (jouw e-mailadres) geïnformeerd. Heb je deze e-mail ontvangen? Het zou nu allemaal moeten lukken. Ik hoor het graag van je en ik wens je nogmaals heel veel succes en plezier met jullie toekomstige huis! 😊

11 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Alex, van harte welkom op de Community en wat een mooie en spannende tijd dat je samen met je vriendin een huis wil kopen! Ik help jullie hier met alle liefde bij om dit waar te kunnen maken - voor zover ik kan. Goed dat je Incasso al gemaild hebt. Ik kan je e-mail niet terug vinden op je e-mailadres of 06-nummer. Als ik het goed heb, heb je Incasso dan gemaild met een ander e-mailadres. Stuur je deze via een privébericht naar me? Of zet hem in je profiel. Dan kan ik de mail erbij zoeken om 'm door te geven bij mijn collega's. Dubbelcheck alvast of er echt geen openstaande bedragen meer staan. Dan kunnen mijn collega's van Incasso je sneller helpen en de coderingen verwijderen. Ik kan niks garanderen, want mijn collega's krijgen veel (spoed)verzoeken binnen, maar ik vraag ze absoluut om sneller naar jouw mail te kijken. Ze willen dit nog wel eens met voorrang oppakken, mits ze er tijd voor hebben. Vandaag gaat niet meer lukken, maar ik heb goede hoop voor morgen. Ik ontvang graag het e-mailadres waarmee jullie hebben gemaild en dan kom het héél binnenkort goed! 😄

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2025

Ik heb je een PB gestuurd.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Alex, bedankt voor je bericht. Ik heb zojuist op je gereageerd!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 februari 2025

Ik heb het telefoonnummer van toen gevonden en je privé gestuurd

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 februari 2025

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Uitgelichte reactie

Hoi Alex, bedankt voor je screenshots! Ik heb zojuist met zowel Diego (die je via social hebt gesproken) als met mijn collega van Incasso gesproken. Hij heeft alles kunnen vinden en hij heeft de bijzonderheden verwijderd. Hij heeft je ook per e-mail (jouw e-mailadres) geïnformeerd. Heb je deze e-mail ontvangen? Het zou nu allemaal moeten lukken. Ik hoor het graag van je en ik wens je nogmaals heel veel succes en plezier met jullie toekomstige huis! 😊

• is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 7 maart 2025
AlexM88 schreef:

Ik en mijn vriendin willen een huis kopen, maar de negatieve registratie zit ons in de weg. Ik had toen niet alles op rit, maar al een paar jaar gaat het inmiddels prima. De registratie was ons toendertijd niet bekend, maar zodra het bekend was hebben we dit direct betaald. Ik heb al een mail naar jullie incasso-afdeling gestuurd, maar er zit enige haast bij dus vandaar dat ik het even zo probeer.

Ik hoop dat er iemand is die ons wil helpen een mooie toekomst samen op te kunnen bouwen.

ik zit met het zelfde probleem, krijg echt niemand te pakken ook

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8594 reacties
  • 7 maart 2025

Dit gaat alleen via email en de de afdeling achter incasso@odido.nl . Die werken niet in het weekend en hebben een responstijd van ca. 5 dagen.

• is een Top Poster
  • 12 reacties
  • 7 maart 2025
Marciano van Odido schreef:

Heej marciano,

Ik heb je een pb gestuurd, ik heb denk ik het zelfde probleem

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8594 reacties
  • 7 maart 2025

Ik begrijp je situatie,  maar moderator pakken topics op in volgorde van binnenkomst. Op ongevraagde PM's reageren ze niet. Lees de huisregels van dit forum eens.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@vanomme93, goed dat je je eigen topic hierover hebt geopend. Ik kom daar bij je terug! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen