Skip to main content

help

  • 9 oktober 2024
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond,

ik heb door omstandigheden een achterstand gehad en die is weggewerkt maar toch nog geblokkeerd. Wil iemand die zsm opheffen?

dank

Uitgelichte reactie

10 oktober 2024

Goedemorgen @Claud80, welkom op onze Community! Wel zo fijn dat je weer gebruik kunt maken van onze diensten, nadat je hebt betaald. Heb je handmatig betaald? Dan duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat de betaling is gekoppeld en verwerkt in je account. Daarna zal de blokkade automatisch worden verwijderd. Als je via de iDeal knop in je Mijn Odido account hebt betaald, dan wordt de betaling binnen een uur verwerkt en zal de blokkade automatisch worden verwijderd. Ik heb gelijk met je meegekeken bij het nummer uit je profiel. Daarbij zie ik dat je handmatig het bedrag naar ons had overgemaakt en dat het bedrag inmiddels is verwerkt in je account. Dank hiervoor. Ook zie ik geen blokkade meer op je abonnement staan. Het zou dus weer moeten werken! Zo niet, start dan even je toestel opnieuw op, zodat deze opnieuw wordt aangemeld op ons netwerk. 

Laat je me even weten of alles weer naar behoren werkt? Ik hoor het graag van je! 😊

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen @Claud80, welkom op onze Community! Wel zo fijn dat je weer gebruik kunt maken van onze diensten, nadat je hebt betaald. Heb je handmatig betaald? Dan duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat de betaling is gekoppeld en verwerkt in je account. Daarna zal de blokkade automatisch worden verwijderd. Als je via de iDeal knop in je Mijn Odido account hebt betaald, dan wordt de betaling binnen een uur verwerkt en zal de blokkade automatisch worden verwijderd. Ik heb gelijk met je meegekeken bij het nummer uit je profiel. Daarbij zie ik dat je handmatig het bedrag naar ons had overgemaakt en dat het bedrag inmiddels is verwerkt in je account. Dank hiervoor. Ook zie ik geen blokkade meer op je abonnement staan. Het zou dus weer moeten werken! Zo niet, start dan even je toestel opnieuw op, zodat deze opnieuw wordt aangemeld op ons netwerk. 

Laat je me even weten of alles weer naar behoren werkt? Ik hoor het graag van je! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen