Skip to main content
Beantwoord

Blokkade

Hallo. 

vanmorgen heb ik mijn factuur handmatig overgemaakt, maar mijn blokkade is er nog niet af. Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord door Melanie_2000

Marciano van Odido schreef:

Hi Melanie, ook hier bedankt voor je betaalbewijs. Ik heb je opnieuw aangesloten en ik heb je een privébericht gestuurd. Laat je het me weten of het is gelukt? Kan even duren!

Voor nu alvast een heel fijn weekend!

Hallo, ik heb inderdaad weer internet en ik kan weer bellen. Ik wil u heel erg bedanken 

Bekijk origineel

8 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9323 reacties
  • 22 maart 2024

Handmatig bedoel je via Ideal of via een overschrijving naar hun bankrekening? In dat laatste geval kan het tot 5 dagen duren. De overschrijving moet dan ook handmatig bij Odido worden verwerkt.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 22 maart 2024

Hoi, 

Via een bankoverschrijving naar hun bank 😊

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Melanie, goed om te lezen dat je de betaling hebt gedaan. Wat @eric zegt klopt helemaal, maar zet even je 06-nummer in je profiel en stuur me even een betaalbewijs/screenshot van je betaling (zonder persoonlijke gegevens). Dan kijk ik graag met je mee of ik de blokkade alvast kan opheffen! 😄

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 22 maart 2024

Hallo ik heb u een bericht gedaan als het goed is 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 22 maart 2024

[Betaalbewijs gezien en verwijderd door moderator]

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Melanie, ook hier bedankt voor je betaalbewijs. Ik heb je opnieuw aangesloten en ik heb je een privébericht gestuurd. Laat je het me weten of het is gelukt? Kan even duren!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • Antwoord
  • 22 maart 2024
Marciano van Odido schreef:

Hallo, ik heb inderdaad weer internet en ik kan weer bellen. Ik wil u heel erg bedanken 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Melanie, geweldig dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan. Ik wens je een hele fijne dag! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen