Beantwoord

Blokkade

  • 22 March 2024
  • 8 reacties
  • 104 Bekeken

Hallo. 

vanmorgen heb ik mijn factuur handmatig overgemaakt, maar mijn blokkade is er nog niet af. Kan iemand mij helpen?

icon

Beste antwoord door Melanie_2000 22 March 2024, 19:07

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Melanie, geweldig dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan. Ik wens je een hele fijne dag! 😊

Hi Melanie, ook hier bedankt voor je betaalbewijs. Ik heb je opnieuw aangesloten en ik heb je een privébericht gestuurd. Laat je het me weten of het is gelukt? Kan even duren!

Voor nu alvast een heel fijn weekend!

 

Hallo, ik heb inderdaad weer internet en ik kan weer bellen. Ik wil u heel erg bedanken 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Melanie, ook hier bedankt voor je betaalbewijs. Ik heb je opnieuw aangesloten en ik heb je een privébericht gestuurd. Laat je het me weten of het is gelukt? Kan even duren!

Voor nu alvast een heel fijn weekend!

[Betaalbewijs gezien en verwijderd door moderator]

Hallo ik heb u een bericht gedaan als het goed is 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Melanie, goed om te lezen dat je de betaling hebt gedaan. Wat @eric zegt klopt helemaal, maar zet even je 06-nummer in je profiel en stuur me even een betaalbewijs/screenshot van je betaling (zonder persoonlijke gegevens). Dan kijk ik graag met je mee of ik de blokkade alvast kan opheffen! 😄

Hoi, 

 

Via een bankoverschrijving naar hun bank 😊

Reputatie 7
Badge +14

Handmatig bedoel je via Ideal of via een overschrijving naar hun bankrekening? In dat laatste geval kan het tot 5 dagen duren. De overschrijving moet dan ook handmatig bij Odido worden verwerkt.

Reageer