Skip to main content
Beantwoord

Betaling wordt niet verwerkt


Na een betalingsregeling te hebben gemaakt in januari en deze netjes ben nagekomen, heb ik het resterende bedrag via ideal overgemaakt op 31-03 

Vandaag 04-04 is deze nog steeds niet verwerkt en heb ik nog steeds een blokkade.

Hoe zit dit en hoelang duurt het normaal? 

Ik zie overal voorbij komen 1 uur met ideal maar kan dus nog steeds niets 

Lastige is dat ik niet kan bellen naar jullie omdat ik op bonaire zit op het moment en ik volledig afhankelijk ben van de WiFi op het eiland.

Miss dat jullie kunnen zeggen hoe en wat 

 

Groeten Jessica 

Beste antwoord door Cristien

Beste @jessicaligtenbeld Welkom, heb je je telefoon al een keer opnieuw opgestart?

Probeer eens een een andere Provider te selecteren. 
Hopelijk helpt dat. Laat het in iedergeval even weten wanneer je weer internet hebt.

 

Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

 

 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8194 reacties
  • Antwoord
  • 4 april 2022

Beste @jessicaligtenbeld Welkom, heb je je telefoon al een keer opnieuw opgestart?

Probeer eens een een andere Provider te selecteren. 
Hopelijk helpt dat. Laat het in iedergeval even weten wanneer je weer internet hebt.

 

Let op! Op My T-Mobile staat een overzicht van al je betalingen. Wanneer je betaald hebt staat deze niet meteen in je overzicht, dat kan een paar dagen duren. Is je betaling na 7 werkdagen nog niet zichtbaar op My T-Mobile? Neem dan contact met ons op.

 

 


Allebei al geprobeerd 

 

Telefoon al meerdere malen opnieuw opgestart daar veranderd helemaal niets.

Op het moment dat ik een andere provider wil aanzetten blijft hij aangeven dat de sim kaart hier niet geschikt voor is en veranderd er dus ook niets.

 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8194 reacties
  • 4 april 2022

@jessicaligtenbeld  En je weet zeker dat alles is voldaan? Er staat niets meer open ook je maandelijkse betalingen niet? 
 

heb je de simkaart al getest? Plaats hem als het kan in een andere gsm en andersom.

Zo weet je dat de kaart of telefoon niet stuk is.
Ik ga hulp voor je zoeken maar geen garantie omdat ik niet weet hoe druk de moderators zijn.

Het kan zijn dat het vandaag niet meer lukt.

Hopelijk kan morgenvroeg iemand je helpen.

MVG.


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 5 april 2022

Hi @jessicaligtenbeld 

Ik begrijp dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Ben je al verder gekomen met de tips van @CrisTien? Ik wil anders ook graag met je meekijken of je betaling is verwerkt en of de blokkade is verwijderd. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik er direct mee aan de slag! Je kan mij een bericht sturen als je op mijn naam klikt en dan zie je de optie stuur bericht. 

Ik hoor graag van je!


Ik heb je een bericht gestuurd hajar aangezien alles niet werkt 🥴


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen