Skip to main content
Beantwoord

data op reis verkeerde land

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Tijdens een tussenstop krijg je de melding dat je een op reis bundel kan aanschaffen. Dus ik dacht handig dat regel ik alvast voordat ik op de bestemming ben. Er staat niks over dat deze specifiek voor 1 land geld. Zou wel zo handig zijn want nu zit ik in Indonesië met een op reis bundel die blijkbaar alleen in Thailand geld. Kan dit worden goed gezet?

Beste antwoord door R2thed

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@R2thed, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat je de Internet Op Reis XL-pas - XLP1 had aangeschaft voor € 30,00. Echter, is deze niet geldig in Indonesië. Ik zie dat je al wel de juiste Internet Op Reis M-pas - MP3 hebt aangeschaft en dat je inmiddels data hebt. Werkt alles naar behoren? Zo niet, verbind dan handmatig met een netwerk van een andere provider. Dit kan via de instellingen van je toestel. Hoe je dat doet, kun je heel gemakkelijk teruglezen op onze website middels onze Toestelhulp. 

Geen zorgen, de kosten van de ongebruikte pas heb ik zojuist voor je gecrediteerd. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Wel zo fijn. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je! 

Heel fijn Pharwin, Bedankt!

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22222 reacties
  • 19 juli 2025

Hallo ​@R2thed 

Misschien kan een moderator uit coulance de bundel voor je vergoeden maar de juiste bundel doen je zelf aan te schaffen. Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen, van harte welkom op de community. Indonesië klinkt heerlijk nu. Ben je aan het genieten? Zet je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee of en wat ik voor je kan doen! 😊

• Auteur
  • 2 reacties
  • 21 juli 2025

Fijn bedankt, ik zal die nu toevoegen. 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@R2thed, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb meteen gekeken en ik zie inderdaad dat je de Internet Op Reis XL-pas - XLP1 had aangeschaft voor € 30,00. Echter, is deze niet geldig in Indonesië. Ik zie dat je al wel de juiste Internet Op Reis M-pas - MP3 hebt aangeschaft en dat je inmiddels data hebt. Werkt alles naar behoren? Zo niet, verbind dan handmatig met een netwerk van een andere provider. Dit kan via de instellingen van je toestel. Hoe je dat doet, kun je heel gemakkelijk teruglezen op onze website middels onze Toestelhulp. 

Geen zorgen, de kosten van de ongebruikte pas heb ik zojuist voor je gecrediteerd. Het bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Wel zo fijn. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. 

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 22 juli 2025
Pharwin van Odido schreef:

Heel fijn Pharwin, Bedankt!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@R2thed Geen dank en graag gedaan! Voor andere vragen, weet je ons te vinden. Ik wens je voor nu nog een hele fijne dag toe! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen