Skip to main content
Beantwoord

Geen klantvoordeel bij odido met bel simpel

Ik zou graag gebruik willen maken van klant voordeel maar mijn 06 nummer van bel simpel wordt niet herkend Door Odido terwijl simpel wel de vlag valt van Odido zou dit wel moeten kunnen. Wie heeft dit ook meegemaakt en heeft de oplossing

walter

Beste antwoord door eric

Het merk SIMPEL, wat inderdaad onder de Odido vlag zit, geeft hele lage prijzen zonder fratsen of franjes. Dus ook niet nog meer korting voor Internet/TV combinaties etc.

Ben en Odido abonnementen zijn iets hoger geprijsd en geven deze combinatievoordelen wel.

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21834 reacties
  • 26 juni 2025

Hallo ​@Pepopdemotor 

Een Odido abonnement afsluiten via Belsimpel zou niet voor problemen moeten zorgen, wanneer is het abonnement afgesloten en is deze al actief?

Je hebt recht op klantvoordeel zodra je 2 of meer Odido abonnementen op je adres geregistreerd hebt staan.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 juni 2025

Mijn vrouw is overgestapt van Ben naar bel simpel omdat dit korting zou geven bij het Odido abo internet en tv

maar helaas heb al 2 keer contact gehad met service desk 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8095 reacties
  • 26 juni 2025
Pepopdemotor schreef:

Mijn vrouw is overgestapt van Ben naar bel simpel omdat dit korting zou geven bij het Odido abo internet en tv

maar helaas heb al 2 keer contact gehad met service desk 

Belsimpel is een verkoper voor verschillende providers. Heeft ze wel de juiste provider gekozen?

Alleen Odido en Ben abonnees kunnen gebruik maken van het klantvoordeel van Odido/Ben 

Als ze al Ben had zou ze met op het zelfde adres TV en internet van ODido 5 Gig gratis krijgen en via Odido korting op het TV in abonnement 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9375 reacties
  • Antwoord
  • 26 juni 2025

Het merk SIMPEL, wat inderdaad onder de Odido vlag zit, geeft hele lage prijzen zonder fratsen of franjes. Dus ook niet nog meer korting voor Internet/TV combinaties etc.

Ben en Odido abonnementen zijn iets hoger geprijsd en geven deze combinatievoordelen wel.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 juni 2025

Dank voor jullie reacties. Het is mij nu duidelijk. Je moet allemaal maar weten

bedankt

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen