Skip to main content
Beantwoord

internet op reis voor Indonesiè

Binnenkort ga ik op vakantie naar Indonesië volgens de website van Odido kun je een XL bundel dan afsluiten via de Odido app. Als ik via de app naar buitenland  ga dan heeft de app aan dt je geen mobiel internet kan hebben in Indonesie. Op de site van Odido staat weer dat een XL bundel van 20GB 30 euro kost ? Kun je nu wel of niet internet op reis aanschaffen voor Indonesiē ? 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@edebee1968, wat leuk dat je binnenkort naar Indonesië gaat! Ik snap heel goed dat je voorbereid op reis wilt gaan en ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. Je kunt in Indonisië zeker internetten met 1 van onze passen. Zie hieronder een overzicht van de passen die beschikbaar zijn in Indonesië. 

Dit overzicht is ook terug te vinden op onze website. De Internet op Reis pas kun je aanschaffen zodra je in het land bent. Je ontvangt meteen een sms met de tarieven, wanneer je geland bent. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je! 

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4683 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2025

Hoi ​@edebee1968, wat leuk dat je binnenkort naar Indonesië gaat! Ik snap heel goed dat je voorbereid op reis wilt gaan en ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. Je kunt in Indonisië zeker internetten met 1 van onze passen. Zie hieronder een overzicht van de passen die beschikbaar zijn in Indonesië. 

Dit overzicht is ook terug te vinden op onze website. De Internet op Reis pas kun je aanschaffen zodra je in het land bent. Je ontvangt meteen een sms met de tarieven, wanneer je geland bent. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. De community is er voor je! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 18 juni 2025
edebee1968 schreef:

Binnenkort ga ik op vakantie naar Indonesië volgens de website van Odido kun je een XL bundel dan afsluiten via de Odido app. Als ik via de app naar buitenland  ga dan heeft de app aan dt je geen mobiel internet kan hebben in Indonesie. Op de site van Odido staat weer dat een XL bundel van 20GB 30 euro kost ? Kun je nu wel of niet internet op reis aanschaffen voor Indonesiē ? 

Beste Pharwin,

Ik kan van te voren geen  aanschaffen gaat helaas niet daar ik nog eerste een paar dagen in Abu Dhabi blijft , dus de bundel moet pas ingaan als ik in Indonesië ben. Werkt het sturen van bv XLP3 dan ook vanuit Indonesie ?

zie dat ik wel een internet bundel kan kopen via de app voor Abu Dhabi maar kan niet via de app een internetbundel kiezen voor Indonesie.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@edebee1968, je kunt de pas inderdaad ook van te voren aanschaffen vanuit een ander land. Als je kiest voor de XL-pas, dan kun je XLP3 smsen naar 1280. Let op: de bundel start meteen wanneer je 'm aanschaft. Het is bijvoorbeeld handig om dit te doen voordat je vertrekt. Of je kunt ervoor kiezen om de pas aan te schaffen zodra je in Indonesië bent. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik wens je alvast heel veel plezier in Indonesië! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 16 reacties
  • 19 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@edebee1968, je kunt de pas inderdaad ook van te voren aanschaffen vanuit een ander land. Als je kiest voor de XL-pas, dan kun je XLP3 smsen naar 1280. Let op: de bundel start meteen wanneer je 'm aanschaft. Het is bijvoorbeeld handig om dit te doen voordat je vertrekt. Of je kunt ervoor kiezen om de pas aan te schaffen zodra je in Indonesië bent. 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik wens je alvast heel veel plezier in Indonesië! 

Beste Pharwin,

dus als ik het goed begrijp kan ik in Indonesie zelf ben  XLP3 naar 1280 sms’en en dan krijg ik de xl bundel van Indonesië? 
voor Abu Dhabi sms ik dan weer XL20 naar 1280?  Heb ik alleen wel 2x de hogere sms kosten maar dt is dan geen ramp.
dat zou veel makkelijker zijn dan in de weer tegaan met lokale esims.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen, ​@edebee1968 yes, dat klopt helemaal! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen