Skip to main content
Beantwoord

MP3 buitenland bundel werkt niet.

• 26 april 2025
  • 7 reacties
  • 51 Bekeken

Ik ben nu in Jordanie. Op advies van een Odido sms heb ik voor 15 euro een MP3 bundel aangeschaft en vervolgens data gebruikt. Vervolgens blijkt dat Odido de MP3 niet gebruikt. In plaats daarvan is het dataverbruik geboekt op reguliere (zeer dure) buitenlandkosten. Ik heb nu dus 9,75 euro betaald voor een uurtje minimaal dataverbruik (voor navigeren in de stad en whatsapp met thuis). Als Odido mijn niet van verkeerde informatie had voorzien, dan had ik een andere oplossing gebruikt.

Kan odido de MP3 kosten volledig crediteren en voor de datakosten van 9,75 coulance tonen?

Beste antwoord door Radjin_n

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@Radjin_n ik neem het stokje over van mijn collega. Uiteraard, kunnen we dit dan beschouwen als een privé abonnement! Ik heb gelijk gekeken bij je oude particuliere abonnement en ik zie inderdaad dat de kosten daar zijn gemaakt. Ook zie ik dat geen gebruik hebt gemaakt van de Internet-op-Reis-pas. De extra kosten zijn € 9,99 en voor de Internet-op-Reis-pas € 15,00. Deze kosten heb ik zojuist voor je vergoedt bij je Zakelijke abonnement. Je ontvangt een credit van € 24,99. Dit bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Fijn toch? 😁

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je! 

Hi Pharwin, Super! Hartelijk dank voor de correctie.

Bekijk origineel

7 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Radjin_n, van harte welkom op onze Community! Wat heerlijk dat je momenteel in Jordanië bent, het schijnt daar erg mooi te zijn! Heb je het naar je zin daar? Wel zo fijn als je gebruik kunt maken van de juiste internetpas, laten we samen naar een gepaste oplossing kijken! Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 mei 2025

Hi Pharwin, ik had mijn profiel bijgewerkt. Had je dit al gezien?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Radjin, ik hoop dat je een goede tijd hebt gehad in Jordanië! Bedankt voor het invullen van je gegevens. We krijgen hier geen automatische melding van, dus stuur altijd een reactie als je dit hebt gedaan. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Neem daarom meteen contact op met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112 of via 1 van deze kanalen. Ze staan vanavond tot 18 uur voor je klaar. Bel je vanaf het buitenland? Gebruik dan +316-24001200. Ik weet zeker dat ze de € 15 voor de MP3-pas voor je willen vergoeden. Wat betreft de kosten die gemaakt zijn voor het verbruik daar durf ik niet te garanderen, maar ik neem aan dat dat ook goedkomt! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 juni 2025
Marciano van Odido schreef:

Goedemiddag Radjin, ik hoop dat je een goede tijd hebt gehad in Jordanië! Bedankt voor het invullen van je gegevens. We krijgen hier geen automatische melding van, dus stuur altijd een reactie als je dit hebt gedaan. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat het om een zakelijk abonnement gaat. Neem daarom meteen contact op met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112 of via 1 van deze kanalen. Ze staan vanavond tot 18 uur voor je klaar. Bel je vanaf het buitenland? Gebruik dan +316-24001200. Ik weet zeker dat ze de € 15 voor de MP3-pas voor je willen vergoeden. Wat betreft de kosten die gemaakt zijn voor het verbruik daar durf ik niet te garanderen, maar ik neem aan dat dat ook goedkomt! 😊

Hoi Marciano, Op het moment van het probleem was het een prive account. Deze is later overgezet naar een zakelijk account. Kun je deze issue s.v.p. als een prive account beschouwen?

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Radjin_n ik neem het stokje over van mijn collega. Uiteraard, kunnen we dit dan beschouwen als een privé abonnement! Ik heb gelijk gekeken bij je oude particuliere abonnement en ik zie inderdaad dat de kosten daar zijn gemaakt. Ook zie ik dat geen gebruik hebt gemaakt van de Internet-op-Reis-pas. De extra kosten zijn € 9,99 en voor de Internet-op-Reis-pas € 15,00. Deze kosten heb ik zojuist voor je vergoedt bij je Zakelijke abonnement. Je ontvangt een credit van € 24,99. Dit bedrag zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ik heb je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Fijn toch? 😁

Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. De community is er voor je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 4 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi Pharwin, Super! Hartelijk dank voor de correctie.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Radjin_n uiteraard, geen dank en graag gedaan! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. We zijn er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen