Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen multisim lukt niet

• 29 januari 2025
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Ik probeer mijn multisim op te zeggen kom via mijn account niet verder. Kunnen jullie me helpen?

Beste antwoord door hwbouma

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@hwbouma, daar kan ik je bij helpen! Is er een specifieke reden dat je deze wilt opzeggen? Werkt er iets niet naar behoren? Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Onze Multisim is maandelijks opzegbaar. Lukt het niet via je Mijn Odido account? Je kan het opzeggen via deze link. Onderaan de pagina kan je deze opzeggen bij de knop '’Multisim opzeggen'’. Houd wel rekening met een maand opzegtermijn, al onze bundels (en ook Multisim) zijn maandelijks opzegbaar.

Mocht het niet lukken, laat dan weten per wanneer je de Multisim wilt opzeggen. Dan kan ik het eventueel voor je in orde maken! 

Bedankt, het is gelukt. Ik heb geen problemen met multisim, maar gebruik het minder dan verwacht.

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@hwbouma, daar kan ik je bij helpen! Is er een specifieke reden dat je deze wilt opzeggen? Werkt er iets niet naar behoren? Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Onze Multisim is maandelijks opzegbaar. Lukt het niet via je Mijn Odido account? Je kan het opzeggen via deze link. Onderaan de pagina kan je deze opzeggen bij de knop '’Multisim opzeggen'’. Houd wel rekening met een maand opzegtermijn, al onze bundels (en ook Multisim) zijn maandelijks opzegbaar.

Mocht het niet lukken, laat dan weten per wanneer je de Multisim wilt opzeggen. Dan kan ik het eventueel voor je in orde maken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Bedankt, het is gelukt. Ik heb geen problemen met multisim, maar gebruik het minder dan verwacht.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi HW, fijn om te lezen dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan namens Pharwin! Bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je het in de toekomst toch weer willen gebruiken, dan is dat uiteraard geen probleem. Mocht je in de toekomst ook nog andere vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen