Skip to main content
Beantwoord

aansluiting geblokkeerd

  • 17 december 2024
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

gisteren een mail gekregen aanluiting geblokkeerd ivm achterstand, deze heb ik direct betaald met de idealknop in de mail. Maar tot op heden is de betaling niet verwerkt. Zou u deze voor mij kunnen controleren?

Beste antwoord door Hako

Pharwin van Odido schreef:

Hallo ​@Hako, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je weer zo snel mogelijk online bent, na het betalen van je achterstand. Als je de betaling via iDeal hebt voldaan, wordt je blokkade automatisch binnen een uur verwijderd. Start daarna voor de zekerheid je toestel opnieuw op, dan zou het moeten weten. Ik kijk graag met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! Echter, zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 

Hi Pharwin,

Bedankt voor je reactie maar heb intussen al telefonisch contact gehad en er bleek nog een andere factuur open te staan, na het betalen is de blokkade opgeheven. Iig bedankt voor je hulp.

Groetjes,

Hako

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ​@Hako, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je weer zo snel mogelijk online bent, na het betalen van je achterstand. Als je de betaling via iDeal hebt voldaan, wordt je blokkade automatisch binnen een uur verwijderd. Start daarna voor de zekerheid je toestel opnieuw op, dan zou het moeten weten. Ik kijk graag met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! Echter, zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 18 december 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo ​@Hako, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je weer zo snel mogelijk online bent, na het betalen van je achterstand. Als je de betaling via iDeal hebt voldaan, wordt je blokkade automatisch binnen een uur verwijderd. Start daarna voor de zekerheid je toestel opnieuw op, dan zou het moeten weten. Ik kijk graag met je mee of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld! Echter, zie ik dat de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna direct met je meekijken! 

Hi Pharwin,

Bedankt voor je reactie maar heb intussen al telefonisch contact gehad en er bleek nog een andere factuur open te staan, na het betalen is de blokkade opgeheven. Iig bedankt voor je hulp.

Groetjes,

Hako


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Hako Fijn dat het is gelukt! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen