Skip to main content
Beantwoord

provider instellingen

  • 11 september 2024
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

Ik krijg een bericht op mijn telefoon dat er nieuwe provider instellingen zijn van Odido. Als ik deze wil downloaden lukt dit niet. Al 20x geprobeerd via wifi en mobiel internet. Maar het werkt niet. 

Iemand enig idee wat ik kan doen? 

Beste antwoord door LindaRut

Sam van Odido schreef:

Hi Linda, bedankt voor het toesturen van de screenshot ter verduidelijking! Ik ontving gisteren meerdere meldingen van klanten die hetzelfde probleem hadden met hun Oppo Reno. Bij een aantal klanten deed de update het ineens vanzelf, zonder dat ze daar iets voor hoefden te doen. Is dit bij jou inmiddels ook het geval geweest? Zo niet, dan zou ik je willen vragen om contact op te nemen met Oppo over de situatie, zodat zij jou verder kunnen helpen. Kijk voor alle contactmogelijkheden op hun website: oppo.com/nl/contact/. Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

 

@Sam van Odido

Inmiddels is het van het weekend gelukt!

Bekijk origineel

5 reacties

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+1
  • Moderator | Mobiel
  • 125 reacties
  • 12 september 2024

Hi @LindaRut, ik help je heel erg graag verder! Ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik zelf nog niet bekend ben met deze melding. Zou je mij willen laten weten wanneer en waar je deze melding precies te zien krijgt? Je kan eventueel ook een screenshot toevoegen aan het topic. Net zo makkelijk! Ik hoor graag van je terug!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 12 september 2024

 

Dit krijg ik te zien. Ik heb een Oppo Reno 8 5G. 

Heb het wel eens eerder gehad en toen zonder problemen kunnen downloaden. Waarom nu niet ik heb geen idee 🤔


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • 16 september 2024

Hi Linda, bedankt voor het toesturen van de screenshot ter verduidelijking! Ik ontving gisteren meerdere meldingen van klanten die hetzelfde probleem hadden met hun Oppo Reno. Bij een aantal klanten deed de update het ineens vanzelf, zonder dat ze daar iets voor hoefden te doen. Is dit bij jou inmiddels ook het geval geweest? Zo niet, dan zou ik je willen vragen om contact op te nemen met Oppo over de situatie, zodat zij jou verder kunnen helpen. Kijk voor alle contactmogelijkheden op hun website: oppo.com/nl/contact/. Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 16 september 2024
Sam van Odido schreef:

Hi Linda, bedankt voor het toesturen van de screenshot ter verduidelijking! Ik ontving gisteren meerdere meldingen van klanten die hetzelfde probleem hadden met hun Oppo Reno. Bij een aantal klanten deed de update het ineens vanzelf, zonder dat ze daar iets voor hoefden te doen. Is dit bij jou inmiddels ook het geval geweest? Zo niet, dan zou ik je willen vragen om contact op te nemen met Oppo over de situatie, zodat zij jou verder kunnen helpen. Kijk voor alle contactmogelijkheden op hun website: oppo.com/nl/contact/. Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

 

@Sam van Odido

Inmiddels is het van het weekend gelukt!


Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Oud-Moderator
  • 292 reacties
  • 17 september 2024

Fijn om te lezen dat het in de tussentijd gelukt is, Linda. Ik zie dat je dit in het andere topic inmiddels ook hebt laten weten, bedankt hiervoor! Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen