Ik krijg een bericht op mijn telefoon dat er nieuwe provider instellingen zijn van Odido. Als ik deze wil downloaden lukt dit niet. Al 20x geprobeerd via wifi en mobiel internet. Maar het werkt niet.
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Ik krijg een bericht op mijn telefoon dat er nieuwe provider instellingen zijn van Odido. Als ik deze wil downloaden lukt dit niet. Al 20x geprobeerd via wifi en mobiel internet. Maar het werkt niet.
Iemand enig idee wat ik kan doen?
Beste antwoord door LindaRut
Hi Linda, bedankt voor het toesturen van de screenshot ter verduidelijking! Ik ontving gisteren meerdere meldingen van klanten die hetzelfde probleem hadden met hun Oppo Reno. Bij een aantal klanten deed de update het ineens vanzelf, zonder dat ze daar iets voor hoefden te doen. Is dit bij jou inmiddels ook het geval geweest? Zo niet, dan zou ik je willen vragen om contact op te nemen met Oppo over de situatie, zodat zij jou verder kunnen helpen. Kijk voor alle contactmogelijkheden op hun website: oppo.com/nl/contact/. Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Inmiddels is het van het weekend gelukt!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.