Skip to main content
Beantwoord

Apple Watch Multisim niet te activeren sinds Odido

  • 12 september 2023
  • 1 reactie
  • 262 Bekeken

Nicofaase
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds de naamswijziging is het onmogelijk om “mobiel netwerk te configureren” van de Apple Watch app. Zodra je inlogt met je Odido creditentials krijg je een foutmelding “Deze pagina zit op slot”. Het lijkt dat met de naamswijziging een aantal dingen niet correct gelinkt worden. 

Dit merk ik ook als ik bij Multisim klik op de link om te kijken hoe je het instelt. Sinds Odidio is het adres: /extra/multisim in gebruik, bij T-mobile was dit zonder “/extra”. Zelf vermoeden dat dit ook mijn issue veroorzaakt.

Klantenservice helpt helaas niet en op de vraag of ze mijn bevindingen in de te open case konden zetten werd aangegeven dat de TD dit niet op prijs stelt.

Hopelijk zit er iemand op het forum die dit simpel kan oplossen want ik vind dit oprecht erg vervelend.

 

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @Nicofaase 

Ik zie dat je in dit topic heb gereageerd en hebt aangegeven dat een software update naar iOs 17 heeft geholpen. Heel fijn dat je deze oplossing met ons hebt gedeeld! Bedankt daarvoor! Om het overzichtelijk te houden, wordt dit topic gesloten. 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 13 september 2023

Hi @Nicofaase 

Ik zie dat je in dit topic heb gereageerd en hebt aangegeven dat een software update naar iOs 17 heeft geholpen. Heel fijn dat je deze oplossing met ons hebt gedeeld! Bedankt daarvoor! Om het overzichtelijk te houden, wordt dit topic gesloten. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen