Skip to main content
Beantwoord

je komt niet in aanmerking voor het aanvragen van een multi sim


Ik krijg telkens te zien dat ik niet in aanmerking kom voor het aanvragen van een multi sim, zelfs na het betalen van het totale bedrag van een betalingsregeling, zou iemand met mij mee kunnen kijken ?

 

 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Zyzzraver777, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je gebruik wilt kunnen maken van onze Multisim, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen bijzonderheden. Kun je me iets meer informatie geven? Over welke Watch beschik je? Is het een Cellular versie? Kun je eventueel het modelnummer met mij delen? Kun je je Watch als je toestel opnieuw opstarten? Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je tegenaanloopt?

Belangrijk : doe dit via de “Watch App” op je iPhone


1. Open de “Watch app” op je iPhone.
2. Ga naar Mobiel netwerk.
3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.


Zou je ook het volgende willen checken: 


1.    De Apple Watch moet versie 8.1 of hoger hebben
Controleren: open de Watch app op de iPhone > Algemeen
Watch updaten gaat zo: open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.
 
2.    De iPhone moet iOS versie 15.1 of hoger hebben.
De iPhone 6s of hoger is geschikt voor iOS 15.1.
Let op: heeft de klant een Beta-versie (dit is een soort test-versie) van een nieuwe iOS-versie, dan kunnen we niet garanderen dat Multisim werkt. (Als de klant niet weet of hij een Beta-versie heeft, dan heeft hij er vast geen)
Controleren: open Instellingen > Algemeen > Info
iPhone updaten gaat via Instellingen > Algemeen > Software-update
 
3.    De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.
Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1?   Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Ziet je die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

 

Ik hoor het graag van je! 
 

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22234 reacties
  • 12 juni 2025

Hallo ​@Zyzzraver777 

Kan je het 06 nummer hier verwijderen? Dit is een openbare community. Je kan alle privé velden invullen in je community profiel zodat een moderator kan meekijken.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 juni 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Zyzzraver777 

Kan je het 06 nummer hier verwijderen? Dit is een openbare community. Je kan alle privé velden invullen in je community profiel zodat een moderator kan meekijken.

 

Bedankt voor de reactie zojuist aangepast


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4683 reacties
  • Antwoord
  • 13 juni 2025

Hoi ​@Zyzzraver777, van harte welkom op onze community! Ik snap heel goed dat je gebruik wilt kunnen maken van onze Multisim, laten we samen naar een oplossing kijken! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen bijzonderheden. Kun je me iets meer informatie geven? Over welke Watch beschik je? Is het een Cellular versie? Kun je eventueel het modelnummer met mij delen? Kun je je Watch als je toestel opnieuw opstarten? Kun je in de onderstaande stappen aangeven waar je tegenaanloopt?

Belangrijk : doe dit via de “Watch App” op je iPhone


1. Open de “Watch app” op je iPhone.
2. Ga naar Mobiel netwerk.
3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.


Zou je ook het volgende willen checken: 


1.    De Apple Watch moet versie 8.1 of hoger hebben
Controleren: open de Watch app op de iPhone > Algemeen
Watch updaten gaat zo: open de Watch app op de iPhone > mijn Watch > Algemeen > Softwareupdate. Automatische updates moet aan staan.
 
2.    De iPhone moet iOS versie 15.1 of hoger hebben.
De iPhone 6s of hoger is geschikt voor iOS 15.1.
Let op: heeft de klant een Beta-versie (dit is een soort test-versie) van een nieuwe iOS-versie, dan kunnen we niet garanderen dat Multisim werkt. (Als de klant niet weet of hij een Beta-versie heeft, dan heeft hij er vast geen)
Controleren: open Instellingen > Algemeen > Info
iPhone updaten gaat via Instellingen > Algemeen > Software-update
 
3.    De iPhone moet de juiste aanbieder instellingen hebben. Kort gezegd zorgt dit ervoor dat de Multisim goed werkt.
Controleren: ga naar Instellingen > Algemeen > Info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan Odido of T-Mobile NL 48.1 (of een hoger getal)
Staat er een lager getal dan 48.1?   Herstart het toestel, dan komt de vraag met de update aanbiedersinstellingen opnieuw, en werk dan de aanbiedersinstellingen bij. Ziet je die vraag niet? Dan moet je de netwerkinstellingen van de iPhone herstellen: Instellilngen >Algemeen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen

 

Ik hoor het graag van je! 
 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen