Nu is er een conflict ontstaan omdat de data in een dag tijd opliep naar 515,90 euro.
Normaal betaald ik al jaren rond de 15 euro.
Simpel heeft daarom het contract opgezegd en mijn nummer gedeactiveerd
Is het mogelijk om rechtstreeks, met behoud van mijn oude nummer een contract met Odido af te sluiten?
ik hoor het graag van u
Beste antwoord door eric
Simpel heeft lage prijzen maar is heel basic qua dienstverlening. Er is bijvoorbeeld niet standaard een data plafond, daar moet wat voor worden betaald elke maand. Op zich niets mis mee, maar zonder kan het verbruik ontploffen als je toestel bijvoorbeeld een update binnen haalt.
Heb je de factuur wel voldaan? Want waarom heeft Simpel het abonnement ontbonden? Als je een BKR of Preventel registratie hebt gekregen door het niet betalen van de factuur kun je bij geen enkele provider nog een abonnement afsluiten. Na 60 dagen nummerbehoud zit er waarschijnlijk ook niet in, zelfs niet als je van Simpel naar Odido gaat.
Simpel heeft lage prijzen maar is heel basic qua dienstverlening. Er is bijvoorbeeld niet standaard een data plafond, daar moet wat voor worden betaald elke maand. Op zich niets mis mee, maar zonder kan het verbruik ontploffen als je toestel bijvoorbeeld een update binnen haalt.
Heb je de factuur wel voldaan? Want waarom heeft Simpel het abonnement ontbonden? Als je een BKR of Preventel registratie hebt gekregen door het niet betalen van de factuur kun je bij geen enkele provider nog een abonnement afsluiten. Na 60 dagen nummerbehoud zit er waarschijnlijk ook niet in, zelfs niet als je van Simpel naar Odido gaat.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.