Ik heb een fysieke simkaart besteld via de odido webshop (de sim, toestel & smartwatch pagina) daarna heb ik een e-mail ontvangen op donderdag van odido waarin stond dat deze onderweg was en binnen 3 dagen geleverd zou worden. Van het postbedrijf heb ik verder niets vernomen.
Wat vreemd dat je die nog niet hebt ontvangen. Heb je toevallig een bericht gehad van PostNL? Ik zou je in dit geval opnieuw een simkaart kunnen sturen, maar het is sneller als je de mogelijkheid hebt om langs een Odido shop te gaan. Daar kunnen ze je de simkaart meegeven en helpen met activeren. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat. Wil je liever dat ik het doe dan kun je je klantnummer invullen in je profiel dan help ik je graag verder.
Ik ben inmiddels bij de Odido shop geweest en het probleem is voor mij opgelost, bedankt!
Wat vreemd dat je die nog niet hebt ontvangen. Heb je toevallig een bericht gehad van PostNL? Ik zou je in dit geval opnieuw een simkaart kunnen sturen, maar het is sneller als je de mogelijkheid hebt om langs een Odido shop te gaan. Daar kunnen ze je de simkaart meegeven en helpen met activeren. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat. Wil je liever dat ik het doe dan kun je je klantnummer invullen in je profiel dan help ik je graag verder.
Wat vreemd dat je die nog niet hebt ontvangen. Heb je toevallig een bericht gehad van PostNL? Ik zou je in dit geval opnieuw een simkaart kunnen sturen, maar het is sneller als je de mogelijkheid hebt om langs een Odido shop te gaan. Daar kunnen ze je de simkaart meegeven en helpen met activeren. Ik hoor graag waar je voorkeur naar uit gaat. Wil je liever dat ik het doe dan kun je je klantnummer invullen in je profiel dan help ik je graag verder.
Ik ben inmiddels bij de Odido shop geweest en het probleem is voor mij opgelost, bedankt!
Hi Flobart, superfijn dat het is opgelost in de shop. Bedankt voor het laten weten! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend!
Ik heb een berichtje ontvangen dat mijn nummer vandaag overgezet gaat worden naar Odido, maar ik heb ook nog helemaal geen SIM ontvangen of überhaupt iets gehoord van PostNL.
Ik had tevens bij het bestelproces aangegeven dat ik nummerbehoud en een eSIM wenste, maar bij de bevestigingsmail stond dat ik geen nummerbehoud had gekozen en dat er een simkaart opgestuurd zou gaan worden. Ik heb via de link in de mail gelukkig wel nummerbehoud aangevraagd, maar wacht dus nog op mijn SIM om over te kunnen stappen op eSIM. Of kan dat ook door jullie geregeld worden?
Via de telefoon krijg ik geen gehoor en via izzi krijg ik een berichtje dat jullie niet bereikbaar zijn. Help!
Hoi @JaapB100, gaaf dat je voor ons hebt gekozen! Nu moet je natuurlijk wel je simkaart ontvangen, maar goed dat je in ieder geval nog nummerbehoud hebt aangevraagd. Wanneer heb je je bestelling gedaan? Wellicht is je simkaart nog onderweg. Heb je voor mij alvast je ordernummer? Dan kijk ik graag met je mee wat de status is en wat ik al voor je kan doen! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.