Hallo allemaal,
Twee weken geleden heb ik mijn toestel (per ongeluk een iPhone 16 in plaats van de 16 Pro) teruggestuurd naar Odido via DHL. Sindsdien staat de status op “sorteren door DHL”.
Ik heb inmiddels meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice. Iedere keer wordt mij verteld dat ik het moet afwachten, dat het inderdaad weken kan duren voordat de status verandert. Maar eerlijk gezegd begin ik hier mijn twijfels over te krijgen. Ik krijg geen concreet antwoord op mijn vragen.
Wanneer ik vraag of er een pakketonderzoek kan worden gestart of wat er gebeurt als het pakket kwijt blijkt te zijn, krijg ik te horen dat ik nog moet wachten. Niemand lijkt echt te kunnen zeggen wat er aan de hand is of wat de vervolgstappen zijn.
Ik ben al jarenlang klant bij Odido en heb zoiets nog nooit meegemaakt. Ik voel me nu vooral onwetend en een beetje in de kou gezet. Ondertussen ontvang ik wel al e-mails over de start van mijn abonnement en lijkt het erop dat ik straks ga betalen voor een toestel dat ik niet eens heb.
Is er iemand die dit herkent of weet wat ik het beste kan doen? Moet ik me zorgen maken of is dit “normaal”?