Skip to main content
Beantwoord

Gesprekken opvragen

• 7 november 2024
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

Ik heb per ongeluk mijn gesprekken gewist op mijn iPhone. Maar ik ben slachtoffer geworden van oplichting en het telefoonnummer van de oplichter staat in mijn gewiste gesprekken. Kan ik deze gesprekken opvragen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @janniezuidema 

Bij de volgende factuur zit de specificatie van deze maand erbij. Daarop zie je de telefoonnummers waar je naar gebeld hebt en de duur van het gesprek 

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20915 reacties
  • Antwoord
  • 7 november 2024

Hallo @janniezuidema 

Bij de volgende factuur zit de specificatie van deze maand erbij. Daarop zie je de telefoonnummers waar je naar gebeld hebt en de duur van het gesprek 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 november 2024

Ja dat begrijp ik. Maar ik moet direct aangifte doen bij de politie en daarvoor heb ik mijn belgegevens van 5 november nodig. En die krijg ik pas begin december. Ik wil het nu graag al hebben 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7965 reacties
  • 8 november 2024

@janniezuidema Volgens mij mag de provider dat niet geven wegens privé redenen.

Probeer dit eens.

Hoe haal je je belgeschiedenis terug op een iPhone?

Ga hiervoor naar Settings → iCloud → Backup . Als "iCloud Backup" "aan" staat, ziet u hieronder de datum van uw laatste back-up. Klik niet op de knop 'Nu back-up maken' als u uw back-up niet wilt overschrijven. Als u een iCloud-back-up hebt, kunt u uw oproepgeschiedenis terughalen met iPhone Backup Extractor.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20915 reacties
  • 8 november 2024

@janniezuidema

De gesprekken staan ook in je Odido account als het goed is.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 november 2024

Ja ik heb het gevonden in mijn Odido helaas staan er alleen maar uitgaande gesprekken en niet de inkomende gesprekken. 
Dus verder weet ik het ook niet meer. Maar in elk geval bedankt iedereen voor jullie reacties en hulp 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen