Hypotheek afgewezen omdat jullie een oud krediet weigeren uit BKR te halen om mij vervolgens enorm slecht te behandelen op de klantenservice.
Vorige week heb ik wel 7x gebeld en uiteindelijk kreeg ik een mailtje dat her verzoek is doorgestuurd i mijn oude krediet uit BKR te halen.
Door een fout van ODIDO staat deze er nog in terwijl dit zoals gezegd een oud krediet is die er allang niet meer in hoort te staan.
Ruim een uur aan de telefoon gehangen waarbij ik van kastje naar de muur ben gestuurd.
Ze geven aan dat het aangemeld is om het uit BKR te halen. Ik heb gevraagd om hier minimaal per mail een verklaring van te krijgen aangezien mijn hypotheek geweigerd wordt door jullie toedoen!
Ik heb gezegd dat ik minimaal een verklaring dat het verwijderd wordt. Dat kan tot uiterlijk morgen anders ben ik mijn hypotheek kwijt. Zelfs een simpele verklaring kunnen ze me niet geven.
De klantenservice is het enige wat te bereiken is. De incasso afdeling gaat erover krijg ik te horen, ik kan niet worden doorverwezen want ze zijn telefonisch niet bereikbaar.
Ik heb verschillende mensen gesproken van Odido klantenservice en ben uiteindelijk na 55 minuten simpelweg opgehangen en kreeg ik te horen dat ik het af moet wachten en dat ik niet geholpen kan worden. Schandalig!!
Kortom, als jullie een klant nog normaal willen behandelen dan verwacht ik dat dit serieus opgepakt wordt en passend opgelost wordt.