Skip to main content
Beantwoord

zakelijk abonnement pin sim kwijt


Heb net een nieuwe telefoon en gisteren m’n telefoon uitgezet, nu weet ik mijn pin code niet meer voor mijn sim. ik woon in Mallorca nog wel met Odido maar kan dus niet even naar een winkel

als ik via de website of app naar m’n toevoegen abonnement ga word er een sms gestuurd maar die kan ik niet ontvangen.

XXXX

het is dus zakelijk abbonement

particulier kan het wel via e-mail versturen

kunt u dit ook voor mij doen alstublieft dan kan ik inloggen

ik kan niet onbereikbaar zijn

 

XXXX
XXXX@gmail.com

 

Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens online te delen!

Beste antwoord door Ingeborg Timmerman

Pharwin van Odido schreef:

Yes, ik zag je privébericht net voorbijkomen. Dank voor het sturen van je privébericht met de informatie. Ik heb zojuist de pin- en pukcode per mail naar je verstuurd! 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Het is gelukt!! Zo blij dank je wel

jullie allemaal dat ik hier even mocht vragen!!

🤍

Bekijk origineel

19 reacties

Ok

maar kan je helpen alsjeblieft?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 13 juni 2024

Hallo @Ingeborg Timmerman 

Dit is een community voor particuliere klanten, voor vragen over een zakelijke abonnement kun je contact opnemen met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112.


Dank je wel

maar ik kan niet bellen want ik ben mijn sim kwijt en woon in het buitenland dus probeer iets te regelen. 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 13 juni 2024

@Ingeborg Timmerman 

Probeer het eens via deze pagina, klik op stuur me een mail, vul je 06 en emailadres in, je krijgt dan een mail met je pin en pukcode.

Deze pagina is wel voor particulieren dus misschien werkt het niet.

https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart/pukcode


Dank je wel 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 13 juni 2024
Ingeborg Timmerman schreef:

Dank je wel

maar ik kan niet bellen want ik ben mijn sim kwijt en woon in het buitenland dus probeer iets te regelen. 

Dat gaat echt niet via dit kanaal. 
https://www.odido.nl/zakelijk/service


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 13 juni 2024

@Ingeborg Timmerman  En gelukt?


Helaas niet, als je toevoegt bij abonnement krijg je enkel optie sms code dus naar telefoon die het nu niet doet.

ik heb een link via e-mail nodig.

via The service bot word ik naar hetzelfde geleid en er zijn medewerkers die kunnen helpen en ik kan niet bellen.

dank je voor je vraag


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Ingeborg Timmerman van harte welkom op onze Community! Geen zorgen, ik kan de pin- en pukcode per mail naar je versturen. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6045. Kan dat kloppen? Als je mij ook nog even de naam van je bedrijf kunt doorsturen en akkoord op het nummer, verstuur ik het gelijk per mail naar je! 


Wat geweldig!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Ingeborg Timmerman Geen probleem! Kun je nog akkoord geven op het nummer en ook nog je bedrijfsnaam delen ter verificatie? Mag in dit topic of eventueel in een privébericht en ik zie het graag tegemoet komen, dan maak ik het daarna gelijk voor je in orde! 😊


Ik heb je een privé bericht gestuurd dacht ik

Ja dat is mijn nummer

BorgsMovement


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Yes, ik zag je privébericht net voorbijkomen. Dank voor het sturen van je privébericht met de informatie. Ik heb zojuist de pin- en pukcode per mail naar je verstuurd! 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik verneem het graag van je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 13 juni 2024
Pharwin van Odido schreef:

Yes, ik zag je privébericht net voorbijkomen. Dank voor het sturen van je privébericht met de informatie. Ik heb zojuist de pin- en pukcode per mail naar je verstuurd! 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Het is gelukt!! Zo blij dank je wel

jullie allemaal dat ik hier even mocht vragen!!

🤍


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Ingeborg Timmerman Fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Ik wens je nog een hele mooie tijd toe in Mallorca! 😊


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 april 2025
Pharwin van Odido schreef:

Yes, ik zag je privébericht net voorbijkomen. Dank voor het sturen van je privébericht met de informatie. Ik heb zojuist de pin- en pukcode per mail naar je verstuurd! 

Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik verneem het graag van je! 

Hi, 

Ik heb precies hetzelfde probleem. 

Ik was de volgorde van mijn pin vergeten en zit nu buitengesloten omdat ik mijn PUKcode niet meer weet. Ik kan niet inloggen in mijn odido web zonder toegang tot mijn nummer door 2FA. Ik heb ook een zakelijk account waardoor het niet via de mail lukt. 

Ik verlaat morgen nederland en zou dit dus zsm willen oplossen morgen, zou dat kunnen?


alvast bedankt,

K.M.

 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@persekorae van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je op reis gaat, waar gaat de reis naar toe? Wel zo fijn als ook bereikbaar bent in het buitenland, ik help je graag hiermee verder! Als je een Zakelijk abonnement hebt, dan kun je inderdaad je PUK-code niet per mail opvragen via onze website. Geen zorgen, deze kan ik voor je opvragen en per mail naar je versturen. Om dit te kunnen doen, heb ik wel nog wat gegevens van je nodig. In je profiel zie ik dat je gegevens niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Kun je je volledige naam + bedrijfsnaam, telefoonnummer, de juiste postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik daarna gelijk voor je aan de slag! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 april 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@persekorae van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je op reis gaat, waar gaat de reis naar toe? Wel zo fijn als ook bereikbaar bent in het buitenland, ik help je graag hiermee verder! Als je een Zakelijk abonnement hebt, dan kun je inderdaad je PUK-code niet per mail opvragen via onze website. Geen zorgen, deze kan ik voor je opvragen en per mail naar je versturen. Om dit te kunnen doen, heb ik wel nog wat gegevens van je nodig. In je profiel zie ik dat je gegevens niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Kun je je volledige naam + bedrijfsnaam, telefoonnummer, de juiste postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan ga ik daarna gelijk voor je aan de slag! 

Geen zorgen, ik heb het opgelost door mijn baas te laten bellen. Ik mocht de gegevens toch al niet krijgen. Toch bedankt voor het reageren. Fijne dag


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@persekorae ah, fijn dat het die manier opgelost kon worden! Geen dank en graag gedaan. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Dank en ik wens jou ook een hele fijne dag toe! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen