Skip to main content
Beantwoord

Is mijn abonnement geldig in Zwitserland?

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

Ik ga binnenkort naar Zwitserland en het is mij niet duidelijk of ik daar mijn abonnement zonder extra kosten kan gebruiken. Als ik het aan de chatbot vraag met mijn tel. nr dan geeft deze tarieven aan en op de website lees ik ook dat ik een internet op reis bundel moet aflsuiten omdat ik geen Unlimited abonnement heb. Als ik “PRIJS Zwitserland” sms naar 5545 krijg ik terug dat ik vanuit mijn normale bundel kan verbruiken.

Ik heb eerder een abonnement bij Tele2 gehad, en verlengt in november 2023 (dus ik denk dat die nu onder Odido valt). Dit is geen Unlimited abonnement. 

Is er iemand die mij hierbij kan helpen? 

Beste antwoord door esmeek97

Heb ondertussen telefonisch contact gehad met de klantenservice, zij gaven in eerste instantie aan dat ik een Internet op Reis pas nodig zou hebben. Maar na het smsen van “PRIJS ZWITSERLAND” naar 5545 bleek toch dat Zwitserland wel in mijn normale bundel is inbegrepen. 

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22199 reacties
  • 23 juni 2025

Hallo ​@esmeek97 

Internetten, bellen en smsen gaat vanuit de bundel wanneer je Unlimited Snelst, Plus of Premium hebt. Misschien tijdelijk je bundel aanpassen?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 23 juni 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@esmeek97 

Internetten, bellen en smsen gaat vanuit de bundel wanneer je Unlimited Snelst, Plus of Premium hebt. Misschien tijdelijk je bundel aanpassen?

Ik zag inderdaad ook al de “Internet op reis” passen, maar als ik “PRIJS Zwitserland” sms dan krijg ik terug dat ik wel mijn eigen bundel kan gebruiken, dus ik ben een beetje in de war

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Esmee, superleuk dat je al sinds Tele2 bij ons bent en goed dat je je aan het voorbereiden bent op je reis naar Zwitserland! Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee naar wat voor abonnement je precies hebt en welke opties je straks hebt voor bundels in Zwitserland! 😊

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 24 juni 2025

Heb ondertussen telefonisch contact gehad met de klantenservice, zij gaven in eerste instantie aan dat ik een Internet op Reis pas nodig zou hebben. Maar na het smsen van “PRIJS ZWITSERLAND” naar 5545 bleek toch dat Zwitserland wel in mijn normale bundel is inbegrepen. 

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Esmee, superfijn dat je inmiddels duidelijkheid hebt en dat Zwitserland uit je eigen bundel gaat. Ik wens je alvast een hele goede reis en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen